Voi pirkule, mistä mä keksin ylimäärästä rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
MMMMMÄÄÄÄÄ HALUUUUUUN!

Kaveri myis mulle sen vanhan tangon kun osti uuden, ja mä myin omani taas pois silloin kun tulin raskaaksi. Mutta hitto vie, nyt on joulukuu, rahaa menee muutenkin enemmän ja mä tarttisin jostain 150e. Mä yritän kovasti miettiä voisinko myydä vaikka jotain huutiksessa, mutta ei meillä oikeen oo mitään noin arvokasta. Yksi ikivanha muumimuki ja pojan vaatteita, mutta tuskin niistäkään saa tollasta summaa kokoon. :D Voisinkohan mä vuokrata vaikka meidän jomman kumman koiran jollekin? :vampire:

Jos on niin tiukka rahatilanne ettei ole 150 euroa vararahastossa, niin ei kyllä ekana kannattaisi olla tuhlaamassa harrastusvälineisiin... Mitä ihmettä teet, jos vaikka lapsi sairastuu ja on pakko päästä lääkäriin / ostaa lääkkeitä, tai tulee jotain muuta OIKEASTI tarpeellista rahanmenoa?!

Ja vielä lapselliset ihmiset, voi helevetti, opettelisitte nyt hieman sitä rahankäyttöä kun on muidenkin ihmisten hyvinvointi teidän harteillanne!

Tankotanssitangon joo, mutta en aatellut stripata. :D Ja kuka sanoi ettei meillä oo vararahastossa mitään, mutta ei ne rahat ole tarkoitettu mun hömpötyksiin vaan esim. sitä varten jos koirille tapahtuu joku onnettomuus tai muuta yllättävää sattuu joka ei mee vakuutuksien piikkiin. Ei tarvitse alkaa meuhkaamaan jos nyt en kirjoittanut tähän kattavaa selostusta meidän rahatilanteesta. :D

Yhteistyössä