Voi PMS-kiukku sentään!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
NIIIIIN ottaa kupoliin! NIin ärsyttää kaikki, niin räjähdän! NIIIN rähjään herkästi!
:kieh:

Nyt on parempi lasten, lemmikkien ja miehen pysyä minusta KAUKANAAAAH! :kieh: :vampire:

En voi ymmärtää, miten tää PMS vaivaa nyt näin voimakkaana! Tän on pakko johtua siitä, kun olen syönyt niin paljon hiilareita, pakko, pakko, pakko! Mulle ei sovi peruna! :vampire:
 

Yhteistyössä