Voi prkl...en mee naimisiin...

Kotona Kirves Kädessä

Aktiivinen jäsen
08.04.2007
30 102
1
36
Stna....kerrottiin asiasta molempien vanhemmille...Eikä siinä mitään, kaikki oli ihan häpihäpijoijoi...Mutta voidaan kuulemma unohtaa maistraatit, ja lyhyet mekot :D |O |O |O |O |O :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: B) B) B)

sattuneesta syystä me ei kerrota kelleekkään varsinkaan sukulaisille et ollaan menossa naimisiin (paitti tietty kaasoille ja bestmaneille)... Saavat tietää sit ku kutsu kolahtaa laatikkoon 2kk ennen h-hetkeä :D nyt häihin aikaa enää 5kk <3

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Taivutteko vanhusten tahtoon?

En tiedä... isäni ilmoitti, että hänen tytärtään ei missään hikisessä maistraatissa vihitä :D |O :heart: :headwall:

Just siks sisko meni salaa ja kertoivat vasta sitten. Kaks liian tuppaavaa anoppia ois olleet jo liikaa :D Ei siinä enää sitte naiset voinu ku onnitella.

kuulutteko kumpiki kirkkoon? jos ette ni sit ei paljon ole vaihtoehtoja kuin et ensin maistraatti ja sit vasta kirkko.. onko sen pakko olla kirkko? onhan muitaki hienoja paikkoja olemassa??

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Toisaalta, mitä sitä ei vanhempiensa iloksi tekisi, jos se ei tuota itselle liikaa vaivaa tai ole omien periaatteiden vastaista.

Mulle on tosiaan ihan sama, kuinka ja miten se tahdon sanotaan, pääasia, että sanotaan. Ja kyllä mä toisaalta voin kirkonkäytävän päästäpäähän laukata, ihan sama :D Pääsis itse helpolla, kun tulevat ja jo olevat sukulaiset riehuis häät kasaan.

Yhteistyössä