Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Mä raivostuisin jos joku sukulainen puuttuisi mun häihin...ei kuulu niille. Outo käsitys maistraatista...
Mä en jaksa raivostua, maailmassa on ihan oikeitakin murheita, kuin yhdet häät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Mä raivostuisin jos joku sukulainen puuttuisi mun häihin...ei kuulu niille. Outo käsitys maistraatista...
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotko pitää entisen nikkis naimisiin menon jälkeen, kuulostat jo hieman pehmolta. Jotain muuta käteen kuin kirves?
Kotona Mistelinoksa kädessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Mä raivostuisin jos joku sukulainen puuttuisi mun häihin...ei kuulu niille. Outo käsitys maistraatista...
Mä en jaksa raivostua, maailmassa on ihan oikeitakin murheita, kuin yhdet häät.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aiotko pitää entisen nikkis naimisiin menon jälkeen, kuulostat jo hieman pehmolta. Jotain muuta käteen kuin kirves?
Eiks se kaulin ois sit sopiva seuraavaksi?Tarpeeks pehmeä?
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Ei taida ap:llä olla sitten ikää vasta kuin juuri ja juuri 18 tehdään kuten isi ja äiti sanoo :xmas:
Jos todella rakastaa toista ei silloin kyllä kukaan siihen väliin tule tunkemaan sanomisillaan mutta kukin tavallaan,
toiset hyppää kaivoonkin jos näin pyydetään kun taas toiset osaa olla hyppäämättä vaikka kuinka käskettäisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Taivutteko vanhusten tahtoon?
En tiedä... isäni ilmoitti, että hänen tytärtään ei missään hikisessä maistraatissa vihitä|O :heart: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja --:Mä en kyllä ikinä tule ymmärtämään miksi muiden toiveita pitää kuunnella häiden järjestämisestä, mut jos ap:lle on ok niin ei kait siinä sitten.... Tai siis että itse en viitsisi tehdä niinkuin muut sanoo vaan niinkuin itse tahdon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja --:Mä en kyllä ikinä tule ymmärtämään miksi muiden toiveita pitää kuunnella häiden järjestämisestä, mut jos ap:lle on ok niin ei kait siinä sitten.... Tai siis että itse en viitsisi tehdä niinkuin muut sanoo vaan niinkuin itse tahdon![]()