voi prkl kiusa se on pienikin kiusa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu

Vieras
ollaan tehty miehen kanssa eroa viimeiset pari kuukautta. kun sitten muutin hänen luotaan pois (mielestäni hyvässä hengessä ) niin mies sit soitti perään et mun kirjaston lainakirjat jäi hänen luokseen. lupasin hakea ne heti pikemmiten,mut ex sanoi, et hän kyllä vie ne kirjastoon. mun posti on kulkenut edelleen exälle viime viikkoon asti ja tänään tuli sitten kirjastosta kirje, että niitä kirjoja ei ole palautettu, että mun lainausoikeus on "jäädytetty" ja sakkoo tulossa... kirjoja 4 tai 5. haen ne huomena exän luota vaikka sit niin et revin oven sijoiltaan.

mutta haluaisin nyt kysyä, et paljonkohan niistä tulee sakkoa??!!
miten mä ikinä kehtaan mennä sinne kirjastoon ja palauttaa niitä?! HÄVETTÄÄ!! oon maailman tunnollisin ihminen enkä oikeesti varmaan saa edes nukuttua ens yönä kun murehdin tätä.....

Alkuperäinen kirjoittaja tais olla että:
Kirjojen ostohinnan verran joudut pulittamaan + jotain muuta kuluja.

Siitä että kirjat on myöhässä? Höpöhöpö. Jos kirjat on rikottu niin sitten kyllä. Kirjastosta riippuen myöhästymismaksu mutta noin 1e/kirja/päivä

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja tais olla että:
Kirjojen ostohinnan verran joudut pulittamaan + jotain muuta kuluja.

vaikka palautan ne?!
hemmetti mulla ei ole YHTÄÄN ylimääräistä rahaa. voi tuska. itkettää!! ;(

Juu siis EI. Jos jättäsit palauttamatta kokonaan niin sitten. Nyt tulee vaan sakkoa... Jykylässä muistaakseni 0,50?/pvä.

paljonkohan ne nyt sit on myöhässä kun tuli jo kolmas muistutus,... aika hulppee summa varmaan silti tulee maksettavaa!!!!! voi itku!!!!! ;(

Tosiaan voisit vaikka yrittää sopia sen exän kanssa... Hänhän ne alunperin lupas palauttaa...

"Itke" vähän siellä kirjastossa ja kerro että olit muuttanu eroon miehestäs ja kirjat jäi sinne eikä mies toimittanu postia. Tottahan tuo on, ja ties vaikka ottavat sakotkin pois/pienentävät.

en varmana saa exää maksamaan!!! :(

ja miten hitossa mä kehtaan mennä sinne kirjastoon??!! tottakai menen, mutta hävettää niin et oksettaa!!!!!

no älä nyt ota paniikkia ,ei ne mitään poliiseja siellä ole tavallisia hiirulaisi kirjastoissa on töissä

Yhteistyössä