VOI PRKL.... uusi pyykkikone. nyt se ei linkoa eikä tyhjennä vesiä pois.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
katsopas huvikseen kuitenkin nukkasihti! meillä oli just putsattu, ja taas tukossa. sinne oli livahtanut karkkipaperi.. :headwall: sen jälkeen toimi kuin unelma..

hei, jee! sanoin miehelle. nyt se koittaa sitä tuolla.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
tekeehän poistoletku sen mutkan ylös?? meillä oli tuo ongelma.. joskus varmaan kannattais lukea ohjekirjatkin :whistle: Tai kuljetustuet paikallaan??

tekee mutkan ylös. ja se on ollut meillä jo 1kk, joten kyllä ne tuet sun muut on pois. se on toiminut tän kuukauden ihan hyvin, tänään alkoi panna vastaan...

meillä teki juuri ntollain myös uus kone ja syynä oli että rummun väliin oli mennyt sukka joka esti veden poistumisen ja linkouksen. sen jälkeen olen käyttänyt pikkuvaatteissa pesupussia.

Alkuperäinen kirjoittaja sr:
meillä teki juuri ntollain myös uus kone ja syynä oli että rummun väliin oli mennyt sukka joka esti veden poistumisen ja linkouksen. sen jälkeen olen käyttänyt pikkuvaatteissa pesupussia.

ok. kaikkea sitä voikin....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
tekeehän poistoletku sen mutkan ylös?? meillä oli tuo ongelma.. joskus varmaan kannattais lukea ohjekirjatkin :whistle: Tai kuljetustuet paikallaan??

tekee mutkan ylös. ja se on ollut meillä jo 1kk, joten kyllä ne tuet sun muut on pois. se on toiminut tän kuukauden ihan hyvin, tänään alkoi panna vastaan...

On se tuki joillain ollut pitempäänkin :whistle: Eihän ole muuten kaarituki rummun välissä?? Sitäkin olen kokeillut..

Yhteistyössä