Voi prrrrrrkl...mist mä taion pc-suiten??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Mun pitäis varmuuskopioida puhelin ennen huoltoon jättämistä ja toi pc-suite ei lataudu koneelle :kieh: lataa ja lataa vaan mut mitään ei tapahdu. tietty ne vois liikkeessäkin, mut maksaa lähemmäs 30? :snotty:

mistä mä nyt sen taion kun toi lataa- linkki ei näytä toimivan :snotty:

Kokeile ladata uusiks. Pc-suite on ihan susi ja tökkii. Poista kaikki vanhat pc-suite-tiedostot koneeltasi ennen uuden version lataamista.

Ja ota vaikka jotain rauhoittavaa, siinä palaa hihat. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Kokeile ladata uusiks. Pc-suite on ihan susi ja tökkii. Poista kaikki vanhat pc-suite-tiedostot koneeltasi ennen uuden version lataamista.

ei tässä uudella koneella oo ollu koskaan pc-suitea. tossa välilehdessä vaan pyörii koko ajan se ympyrä ja lukee "ladataan" mut ei vittu mitään tapahdu.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

ei tässä uudella koneella oo ollu koskaan pc-suitea. tossa välilehdessä vaan pyörii koko ajan se ympyrä ja lukee "ladataan" mut ei vittu mitään tapahdu.

Okei, ruksaa se sivu pois ja yritä uudelleen.

Okei, ruksaa se sivu pois ja yritä uudelleen.

näin oon tehny jo kolme kertaa :whistle:

näin oon tehny jo kolme kertaa :whistle:

No voi perse. Sitten suosittelen minäkin kaivamaan vaan sen levyn jostain. TOSIN, itse en saanut päivitettyä sitä, vaan piti vängällä ladata se uusin versio netistä. Ärsyttävä ohjelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
:o

luuleks et tiän mis sellanenkin on :whistle:

Tottakai! Ne säilytetään kaapissa, missä on kaikkee epämäärästä elektroniikkaa ja niiden käyttöohjeita

:saint:

mulla ei taida minkään valtakunnan käyttöohjeitakaan olla tallessa :xmas: ...mistään :D :$

Ja mä löysin komerosta VHS soittimenkin, käyttöhjeineen :laugh:

:o

luuleks et tiän mis sellanenkin on :whistle:

Tottakai! Ne säilytetään kaapissa, missä on kaikkee epämäärästä elektroniikkaa ja niiden käyttöohjeita

:saint:

mulla ei taida minkään valtakunnan käyttöohjeitakaan olla tallessa :xmas: ...mistään :D :$

Ja mä löysin komerosta VHS soittimenkin, käyttöhjeineen :laugh:

mulla on tapana hukata aina kaikki.

mut onneks on palsta; käyttöohjeetkin löytyy useimmiten täältä :p :ashamed:

Yhteistyössä