voi pylly kun sattuu tissi...mitä ihmettä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
Alkuperäinen kirjoittaja tipsukka:
tommosten vuoksi en ees aikonu imettää..neljä muksuu ja kaikki saanu pullosta.en ala itteeni rääkkää ja varsinkaa kyseleen help neuvoi palstalt..jos noin vaikeeta o ni anna pullosta perkule

:o :headwall: :headwall:

no mitäs nyt..älä ny sydäriä saa sentä-s..tekkekö musta huonon äitin jos ei mun muksu oo istunu tissi suussa?? häh? eikähä lapsi saa ravintonsa muutenki ku tissi suussa...

tommosten vuoksi en ees aikonu imettää..neljä muksuu ja kaikki saanu pullosta.en ala itteeni rääkkää ja varsinkaa kyseleen help neuvoi palstalt..jos noin vaikeeta o ni anna pullosta perkule

no mitäs nyt..älä ny sydäriä saa sentä-s..tekkekö musta huonon äitin jos ei mun muksu oo istunu tissi suussa?? häh? eikähä lapsi saa ravintonsa muutenki ku tissi suussa...

häh häh häää.. :o "tommosten vuoksi en ees aikonu imettää.."
en vaan tajua :headwall: :headwall:

meitä on moneen junaan... :whistle:

mua vituttaa noo imetys neuroottiset äidit...oikeesti ei pahalla ap :ta kohtaan mut silti..eikö se oo sama vaik mamma antaa maidon pullostakin..eipä tarvi körvistellä tissi kipujen kans..tarkotan siis myös että pumppaa omaa maitoa..ei se ny nii suuri maailaman ihme ole jos lapsi syntyy että siitä pitää hermonsa menettää tai kärsiä. mun muksut 5kpl on kyl hyvin kasvaneita ja teveitä ilman tissiäkin..

häh häh häää.. :o "tommosten vuoksi en ees aikonu imettää.."
en vaan tajua :headwall: :headwall:

meitä on moneen junaan... :whistle:

nii ku alkuun oli jo tissit arat ja mulla muutenki tissit e kuppi ja ku synnytin ekan ni tissit oli varmaan jo fk uppi. ei ollu mitenkä mukavaa..ku vauva ei saanu otetta millää ja vaik kuin hyritin ei onnannu.siks päätin että seuraavat muksut saa pullosta ja saikin kaikki.mut mun hyvinvointi kärsi nii paljon siitä ettten halunnu kokea enää samaa.

tukosta mäkin epäilen, tuttua...
hiero siitä kivun kohdalla kevyesti nänniin päin, ja lämpö auttaa kans.
Lämmin suihku ja hieronta niin jo lähtee. ja myös tuo vauvan imettäminen toisin päin.

Mulla takkus imetys ensimmäiset 2kk. Hampaita kiristellen sinnittelin ja sit se lähti sujumaan :) En ymmärrä miten lapsensa vuoksi ei vois hivenen vaivaa nähdä, onhan se nyt herranjesta paljon parempaa maitoa kun joku hemmetin tutteli :headwall:

Mulla takkus imetys ensimmäiset 2kk. Hampaita kiristellen sinnittelin ja sit se lähti sujumaan :) En ymmärrä miten lapsensa vuoksi ei vois hivenen vaivaa nähdä, onhan se nyt herranjesta paljon parempaa maitoa kun joku hemmetin tutteli :headwall:

ehkä onkin..mut minä annoinki pullosta
omaa maitoa enkä tissistä! ero suuri..ei tarvi kärvistellä kipeiden tissien kans ku pumppaa tyhjiks..ja huomattavasti helpompaa oli mulla sillain.

ja muksujani rakastan eniten maailmassa vaikken oo imettänykkä.

ja varsinki kahen viimesen kohal pyysin sairaalast maidon esto pilsun ku tiesin ettei imetyksestä eikä pumppauksesta tuu enää mitn..hermotha siin olis menny jos kaks alle 2,5v huutaa ku mä syötän vauvaa.. jokainen tekee kuten tahto mut turha musta tänne tulla poraa neuvoi jos ei muuta osaa..

Yhteistyössä