Voi räkä! *turhaakin turhempi*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olin jo että mullakin valuu räkä. Tänään menny muutamat housut vaihtoon kun on kuset tullu pöksyyn :ashamed: aivastuttaa miljoona kertaa peräkkäin, nenä on turvonnu kaksinkertaiseksi, on tulipunainen ja näytän krapulaiselta :ashamed: :snotty: :kieh:

No meillä vuotaa vaa muksun nenä ja sekin on voi räkä kun oli viikonlopulle kivat suunnitelmat joista jo avauduinkin aikasemmin eri ketjussa ja nyt neki pitää vissii perua ja seki vielä, et tosson kismetti vieressä mutta kauhee jano ja mä en jaksas millää mennä tekee mehua. |O

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
No meillä vuotaa vaa muksun nenä ja sekin on voi räkä kun oli viikonlopulle kivat suunnitelmat joista jo avauduinkin aikasemmin eri ketjussa ja nyt neki pitää vissii perua ja seki vielä, et tosson kismetti vieressä mutta kauhee jano ja mä en jaksas millää mennä tekee mehua. |O

mullakin ois fanipaloja, mut en jaksa hakee :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:

mullakin ois fanipaloja, mut en jaksa hakee :|

On se jännä miten voi olla ihminen niin laiska vaikka meillä on kuitenkii keittiö ihan lähellä tossa...mä jokatapauksessa jaksoin hakee mehua mutta sitte näin karjalanpiirakat pellillä ja alko tekee mieli mutten jaksanu ottaa munavoita jääkaapista ja tulin takasi mehun kans himoiten edelleen karjalanpiirakkaa...

Yhteistyössä