Mullon tylsää ja oon ihan koukutikoukuti tohon chattiin ja sielkii on tylsää ja mun piti esitellä teille tytön uudet liekkihaalarit mutta aijaa ei toimi. Voi räkä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:No meillä vuotaa vaa muksun nenä ja sekin on voi räkä kun oli viikonlopulle kivat suunnitelmat joista jo avauduinkin aikasemmin eri ketjussa ja nyt neki pitää vissii perua ja seki vielä, et tosson kismetti vieressä mutta kauhee jano ja mä en jaksas millää mennä tekee mehua. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:No meillä vuotaa vaa muksun nenä ja sekin on voi räkä kun oli viikonlopulle kivat suunnitelmat joista jo avauduinkin aikasemmin eri ketjussa ja nyt neki pitää vissii perua ja seki vielä, et tosson kismetti vieressä mutta kauhee jano ja mä en jaksas millää mennä tekee mehua. |O
mullakin ois fanipaloja, mut en jaksa hakee :|
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:mä vaihdoin aijaasta tinypic.comiin kun aijaa on tiltissä vähän väliä - toi tinypic ei oo vielä ainakaan pettäny kertaakaan ja on nopeempi