Voi rakas anoppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oltiin aikasin aamusta jo puistossa lasten kanssa. Isompi liukastu liukumäen päällä ja piti lähteä laitattaan tikit leukaan :( Vauva kiukutteli koko ajan ja kaikki oli pelkkää sähläystä ja märkää joka puolella. Kotimatkalla tuli kunnon vesi-tuuli-raiskaus ja kauppakassi levis. Kun pääsin kotiin, anoppi soitti ja kysy että voisko tuoda meille keittoa kun teki ison satsin. Sanoin kiitollisena että mielellään! Ihanaa ettei tarvii alkaa tehdä ruokaa! Anoppi tuli ja halas ja mä aloin hillittömästi itkeä! Tosi noloa, en koskaan itke, mutta nyt olin aivan poikki. Anoppi naureskeli vähän ja sai mutkin paremmalle tuulelle. Vauvakin rauhottu ja saatiin syötyä kaikki. Nyt on kaikki taas hyvin. Kiitos anoppi!

Ehkäpä tuo joutaa lainaksi myöhemmin :) Pääsin lämpimään suihkuun rauhassa! Nyt alan opettaa anopille facebookin käyttöä :o

En tiedä siitä, oonko niin kiva miniä... huomasin just että taisin niistää vahingossa sen paitaan!

On minunkin anoppini aina ollut tosi kiltti. Ollaan asuttu aika kaukana toisistamme, ja muutenkin ei mitenkään hirmu läheisiä välejä ole, mutta ei kyllä voisi keksiä tahtomallakaan ikinä hänen toimistaan mitään ilkeää. Ja tuo meille marjoja ja vaikka mitä. Ja tykkää kovasti olla lasten kanssa.

Voi kun en itse olisi niin jörö, niin paremmin osaisin hänen toimiaan kehua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä siitä, oonko niin kiva miniä... huomasin just että taisin niistää vahingossa sen paitaan!

:laugh:

"Mummo"palstalla nyt joku tuohtunut kirjoittaa, että minullla on kamala miniä. Vein häntä auttaakseni keittoa tarjolle, niin miniä rupesi itkemään. Pahoitin mieleni, ei kai se minun keitto niin huonoa ole. :'( Sekään ei viel riittänyt aikansa itkettyään tämä kiittämätön miniä niisti nenänsä paitaani. :snotty: Ihan tarkoituksellisesti. Vaikka siinä hyllyn kulmalla oli Nessu-pakettikin, jota miniä ei voinut olla huomaamatta.

Ei sentään. Ystävällinen anoppi ja tuskin miniässäkään mitään vikaa on. :D

Yhteistyössä