Voi rekkakuski parkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entinen vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entinen vakkari

Vieras
Yritin neuvoa italialaiselle rekkakuskille miten pääsis oikeaan paikkaan, mutta kun hän ei englantia puhunut niin enhän mä osannut sitä perille neuvoa :whistle:

Muuten hyvä, mutta tää oli rekkansa kanssa just toisella puolella kaupunkia mitä olis pitänyt...

:/ Aika ihmeellistä laittaa tänne rekkakuski, joka ei ymmärrä sanaakaan englantia :o Aika uhkarohkeaa ja tyhmää, ainakin mun mielestä :/

ei ilmeisesti ollut edes karttaa matkassa... siitä olis voinut reitin näyttää.. olis vähän ollu helpompi...

mut tosiaan, aika harvat noista ulkolaisista kuskeista hallitsee englantia, varsinkin tuolta itäpuolelta...

mut hyvin mun isä on heidän kanssaan pärjännyt... toimii konekuskina yhdellä sahalla ja hänkään ei puhu sanaakaan englantia... "viittomakieli" vaan avuksi...

Joo ei ollut karttaa ei. Vaan joku itse piirretty tuherrus, jossa luki paikan nimi minne oli menossa.

Vähän sääliksi kävi kyllä tuota setää :whistle: Meinaan mä luulen, että kauan saa etsiä ihmistä joka opastaa sen toiselle puolelle kaupunkia viittomalla ;) Ihan mahdoton tehtävä... :headwall:

Ei edes kynä- sanaa ymmärtänyt, että olisin piirtänyt selvemmän kartan... Argh!

Yhteistyössä