voi taivas sitä riemua ja naurua!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
meillä mies eilen kasas taas kesää varten tramboliinin pihalle ja kyllä lapset on melkein siittä asti pomppinu yhtenään siellä :D
mua harmittaa kun en pääse hyppiin :ashamed: :|
se on hauskaa myös aikuisen mielestä :D
ja kunto kohenee ;) mutta kyllä piti tarkat säännöt taas kerrata & vahtia koko ajan,että myös noudattaa niitä! hyvin näytti muistavan viimme kesästä, nimittäin tämä äippä on aika tiukka ja annan kyllä esim. 1-4pv.n hyppimis kieltoja..... :whistle: hyvin on toiminu meillä tämä.

jokos teidän muitten pihassa tarmppis on kasattu?

Alkuperäinen kirjoittaja ursa:
ei ole kasattu, eikä tule. muotihömpät ei paljon meitä innosta, maalla tekemistä on ihan muutenkin.

Mä asun kyllä itsekkin landella, ja varmasti hikisimmässä ja pienimmässä paikassa mitä on.

Mutta en mä nyt sen takia kiellä lapsilta trampoliini, että se on "muoti" juttu. Lapset on aivan innoissaan siittä ja sellaisessa on oikeestikkin kiva hyppiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamika:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja mamika:
Juu on kasattu :)
Millon sulla olikaan laskettuaika?

15.5 ois l-aika, mutta hyppimään en uskalla.....vai uskaltaisko..... :whistle: mieli tekis niin hirmusesti :D :D 'pomp,pomp,pomp......* :D

No onhan sulla koko kesä aikaa sit hyppiä.. =)

niin onkin,sitä odotellessa :D :D

Meillä ei vielä oo tramboliinia, lapset vielä liian pieniä.
Olin tytön kanssa sairaalassa ja siellä oli poika joka oli hyppiny veljensä kanssa ja jääny alimmaiseks, käsi murtu. Turvaverkko kuulemma oli. Mut siis vaan yks kerrallaan hyppimään.
Tää vaan kaikille muistutukseks, aika monesti näkee 2 - 5 lasta yhtäaikaa hyppimässä.
Korjaan vähän =) . Ei ollu tarkotus pilata kenenkään iloa eikä olla tiukkapipo. Tuli vaan niin elävästi mieleen se viimeviikolla näkemäni poika käsi paketissa. Tramboliini on KIVA ja hyvä kun oikein käyttää!

nousin autosta ja koetin lähteä kävelemään synnytysosastolle niin hupsvaan housussa oli
painoi vähän päälle 2kg.viikon oli sairaalassa teho-osastolla.synnytys oli todella nopee en kerinnyt apuja saamaan.sieltä ensiavusta ne sitten housunlahkeista likan kaivoivat.niin ja oli 3

meillä on ollut puhetta trampoliinin ostamisesta..anopilla on on pihassa ja viime kesänä neiti siellä elämän riemuisena pomppikin:) oon vaan miettinyt et onko kannatavaa ostaa kun kuitenkin käydään pari kolme kertaa anopilla viikossa ku asuu niin lähellä..et tuntuisko se viel kivemmalta kun olisi periaatteessa "harvinaista herkkuu" ku pääsee pomppii.. tramppis on kyllä kiva itekkin pompin mielelläni:) ja todella hyvä liikuntamuoto:D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
nousin autosta ja koetin lähteä kävelemään synnytysosastolle niin hupsvaan housussa oli
painoi vähän päälle 2kg.viikon oli sairaalassa teho-osastolla.synnytys oli todella nopee en kerinnyt apuja saamaan.sieltä ensiavusta ne sitten housunlahkeista likan kaivoivat.niin ja oli 3

hui :o onneksi kaikki kumminkin meni loppuen lopuksi hyvin....oliko sulla supisteluja kun lähdit sairaalaan? no,täytyy sanoa,että oli nopee synnytys sinulla.....hui :|

Meillä on tuo tramppis ollu käytössä jo pari viikkoa. Siinä on se hyvä puoli, että vähän laiskempikin lapsi innostuu pomppimaan pitkiäkin aikoja.

Mitähän tuo naapurin ukko tuumaa, kun pompin tuossa lasten kanssa? Oon kyllä aina visusti peffa naapuriin päin, ettei etumus ainakaan heilu sinne päin!! Käääääk!!

Meillä on tuo tramppis ollu käytössä jo pari viikkoa. Siinä on se hyvä puoli, että vähän laiskempikin lapsi innostuu pomppimaan pitkiäkin aikoja.

Mitähän tuo naapurin ukko tuumaa, kun pompin tuossa lasten kanssa? Oon kyllä aina visusti peffa naapuriin päin, ettei etumus ainakaan heilu sinne päin!! Käääääk!!

Yhteistyössä