voi taivas!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja julmuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

julmuri

Vieras
mulla yks kaveri joka on oikeesti mun kaveri myös siks et on tosi vilpitön ja kiva, mut mä en jaksa sitä kauaa kun alkaa palaan käämit, se on niin kaikkitietävä että oksettaa!!!!
no, eilen illalla se tuli meille, käveli tosta vaan sisälle vaik oon sanonu et meille ei ilmottamatta tulla. olin laittamassa lasagnettee mulle ja lapselle ja istuttiin syömään, niin tää kaveri totee et taidan syödä kans, kaivo lautasen kaapista, haarukan laatikosta, otti ison kasan ruokaa ja istu pöytään. jätti likaset astiansa siihen ja eli illan kun täyshoitolassa. sanoin sille, et nyt loppu et mä en jaksa tätä. sit se vei astiansa ja siivos jälkiään ja mä sit sanoin et meen nukuttaa lapsen ja mennää nukkuu, ni se sano et joo mennää vaa ja haki peiton ja tyynyn vierassohvalle ja rupes nukkuu!!!!!!!
ja se lähti vasta äsken kun avauduin sille, en jaksa ees kirjottaa kaikkee tänne. siis vittu en päässy ees sähköpostia katsoon ilman et jouduin käskee sen pois selän takaa kyttäämästä!
tollanen röyhkeys ja älyvapaus sieppaa mua niin et sanoin et pieni tauko nyt kiitos ja hei, tää ei oo mikään täyden palvelun hotelli ja mä en siedä mun yksityisyyden loukkaamista, sähköpostien kyttäämistä ja puheluiden kuuntelemista, hanki elämä ja näkemiin....

Alkuperäinen kirjoittaja mieee:
siiiiiiiiiiiiiiis tooooooooooooosi iiiiiiiiiihanaa kaveri sulla!! hahahahahhahhhahahhahahaaaaa :D

hiukan yksinkertanen ja jossainmäärin säälittävä, mut mun hyvä hyvyyteni loppu ny.

ja toi ei ollu vielä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No laita ulko-ovesi lukkoon.

ei oo tapana ennenkun mennään nukkumaan, kujetaan niin paljon sisälle ja ulos. kyllä aikuisen ihmisen pitäs tajuta kun sanotaan et älä tule, saati marssia tosta vaan sisään. ei mun tarvii alkaa elään lukitussa talossa sen takia?

Alkuperäinen kirjoittaja julmuri:

ei oo tapana ennenkun mennään nukkumaan, kujetaan niin paljon sisälle ja ulos. kyllä aikuisen ihmisen pitäs tajuta kun sanotaan et älä tule, saati marssia tosta vaan sisään. ei mun tarvii alkaa elään lukitussa talossa sen takia?
Onko toi sun kaveris jotenkin "vajaa"?

Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:

Onko toi sun kaveris jotenkin "vajaa"?

mä kirjotin tonne et on yksinkertanen.

no mä kyl tiedän et sanominen voi olla aika vaikeaa. suurin osa ihmisistä kuitenkin yrittää olla ja elää loukkaamatta toisia.

Mulla on yks kaveri joka tulee eikä kertakaikkiaan tajua lähteä. Jos sanon et mennään kauppaan ni hypää kyytiin tai istuu vieressä kun syödään päivällistä. Enää en edes tarjoa sille koska toivon että se ymmärtäis lähteä ku aletaan syömään.

"Huolin" sen meille noin kerran kuussa, muun ajan keksin tekosyitä miksei voi tulla. Viime torstaina tuli töistä ruokatunnilla, ajattelin jes ei oo ku vajaa tunnin, mutta se soitti töihin ja ilmotti ettei enää tuu... lähti meiltä 20.30 ku painelin saunaan.

siis jotkut ihmiset oikeesti vaan on. ja mä oon aika pitkäpinnanen, musta on kiva olla ystävällinen ihmisille joita suurin osa karsastaa ja välttelee, mutta en taida jaksaa enää tän tyypin kanssa, siis aivan uskomaton kaikenkaikkiaan!!
neuvoo kaikkia kaikessa, tietää kaikesta kaiken, neuvoi jopa eilen ammattilaisputkimiestä joka tuli korjaan meidän tiskarin poistoputkea. puuttuu mun koiran kans olemiseen, jos mä esim.käsken koiran maahan niin tää tulee siihen väliin päteen ja huutaan koiralle et maahan. hermostuin tästäkin tänään täysin kun koiralla oma petinsä mihin tää kaveri sen tänään käski ja vaikka mä laitoin koiralle ruuan niin tää ei päästä sitä sieltä pedistä kun ei oo annettu lupaa. mä sanoin et lopeta NYT toi koiran kanssa säätäminen, LO-PE-TA-!!!! et YHTÄÄN käske sitä enää. sit se ihan nöyränä anto koiralle luvan mennä syömään ja loukkaantu hetkeks. siis apua että keittää.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain tuttua:
Hahaha.. :D
Mä tunnen yhden tuollaisen ihmisen. Hän on omasta mielestään oikein hauska toimiessaan noin. :headwall:

joo tää kans kuvittelee olevansa todella suosittu ja puhuu ihmisistä kun sydänystävistään jotka on tuntenut aina ja oikeesti ne ihmiset ei ees tykkää siitä ja välttelee sitä. kaikki aina iskee tätä kyseistä kaveria kun se on niin hyvännäkönen ja hyväkroppanen vaikka on oikeesti aivan tavis, ei ruma eikä esityisen kaunis. eli itsetunnon kanssa varmaan isoin häikkä.
nytkin oli laittanut facebookiin et "viihdyttänyt *****:n lasta kaks päivää" tarkottaen mua. ja tää kyseinen tyyppi pelas mun lapsen kans pleikkarilla puoli tuntia. kommentoin siihen et ai sul on joku toinenkin *****-niminen kaveri kun meidän "mattia" et ainakaan oo kahta päivää viihdyttäny. sit se poisti koko statuksen. hirvee tarve pätee ja tulla hyväksytyks ja plaa..

Onko ystäväsi kertonut yhdestä kummallisesta ex-ystävästä joka suuttu ihan turhasta, eikä oo enää sen jälkeen ottanu yhteyttä.. ? :whistle:
(tai miten sit ikinäkään tuo hänen versionaan menisi.. )

Onko ystäväsi kertonut yhdestä kummallisesta ex-ystävästä joka suuttu ihan turhasta, eikä oo enää sen jälkeen ottanu yhteyttä.. ? :whistle:

itseasiassa on :D ja tää kyseinen kummallinen ex-ystävä asuu jossain forssan suunnalla, en ees oo varma.. :D

itseasiassa on :D ja tää kyseinen kummallinen ex-ystävä asuu jossain forssan suunnalla, en ees oo varma.. :D

Paikkakunta ei täsmää, et ehkä noita samanlaisia on useampikin? :o

pelottavaa :D

pelottavaa :D

Kyllä, nimenomaan PELOTTAVAA :laugh:

nyt tää tyyppi soitti mulle (en uskalla olla vastaamatta et ei sit vaan pamahda tänne) ja kysyi et voiko tulla KÄYMÄÄN. sanoin, että et nyt voi. sit se alko jankkaan et mikseimikseimiksei on tylsää ja plääplää, korotin ääntä ja sanoin, että ET TULE nyt pariin päivään, halutaan olla keskenämme. 15v*tun pitkää minuuttia sain aikuiselle ihmiselle jankata että ET TULE ennenkun se usko ja silti musta tuntuu ettei se uskonu vaan on kohta meillä. ei se kyl oo. mut vois olla. mä sanon sille seuraavaks jos se vaan ilmestyy et teen siitä ilmotuksen poliiseille jostain kotirauhan rikkomisesta tjtn!!!!

Eihän sun ystävä harrasta yhtä itämaista itsepuollustuslajia?
Jotenkin on edelleen NIIN tuttua. Jos on sama tyyppi niin sinä et oo koskaan käyny hänen luonaan.

Niin ja voimia :D

Yhteistyössä