Voi tätä huumaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Miten voikin olla olo kuin vastarakastuneella vaikka yhteistä eloa on takana 7 vuoden verran! Allekirjoitettiin siis eropaperit pari 2kk sitten ja muutimme erillemme. Nyt ikävä puhkesi puolin ja toisin ja päätettiin puhua joka ikinen asia selväksi ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Ihan mieletön kivi vierähti sydämeltä ja olo on ihana!

Mies on nyt kalassa tämän vkl:n mutta ihanasti lähettelee viestejä sieltä, mitä ei ole aiemmin kyllä "ok" viestiä enempää kiroitellut :)

hihiiii.

Kyllä se ero tais tehdä ihan hyvää puolin ja toisin! :) Nyt sitä vasta tajuaa että 7 vuodessa on yhdessä koettu liian paljon hyvää jättääkseen kaiken taakseen....

Kiitos!

Tajuttiin ettei meidän ongelmat oikeasti niin suuria ollut kuin miten ne suurenneltiin.. luultiin kai pääsevämme helpommalla!
Voi hitsin vitsi.. en muistanutkaan näitä perhosiakaan masun pohjassa vaikka toisen tunteekin läpikotaisin :heart:

Ihana kuulla!
Meillä samankaltainen tilanne, eli muutin huhtikuun lopussa eri osoitteeseen. Kuukausi ollaan erossa oltu ja mietitty, halutaanko ihan lopullisesti ja oikeasti erota...
Mieskin on ensimmäistä kertaa suhteen aikana joutunut puhumaan kipeistä ja vaikeista asioista ja huomannut, miten se helpottaa oloa!

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Ihana kuulla!
Meillä samankaltainen tilanne, eli muutin huhtikuun lopussa eri osoitteeseen. Kuukausi ollaan erossa oltu ja mietitty, halutaanko ihan lopullisesti ja oikeasti erota...
Mieskin on ensimmäistä kertaa suhteen aikana joutunut puhumaan kipeistä ja vaikeista asioista ja huomannut, miten se helpottaa oloa!

Onnea teille tulevaan! Mä totesin, ettei mun tapauksessa mies vaihtamalla parane vaan joka suhteessa tulee kuitenkin omat ongelmansa... Mieluummin selvitän asiat jo tutun ja turvallisen miehen kanssa jonka kanssa meillä on yhteiset muistot ja lapsi :)

puhuminen todella auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Ihana kuulla!

Onnea teille tulevaan! Mä totesin, ettei mun tapauksessa mies vaihtamalla parane vaan joka suhteessa tulee kuitenkin omat ongelmansa... Mieluummin selvitän asiat jo tutun ja turvallisen miehen kanssa jonka kanssa meillä on yhteiset muistot ja lapsi :)

puhuminen todella auttaa!

Näinpä!
Mua ei myöskään kiinnostanut uuden miehen etsiminen, pelkkä ajatuskin tuntui rasittavalta... Tuo nykyinen on kuitenkin jo läpikotaisin tuttu, hyvässä ja pahassa... :D
Ja ihan kehityskelpoiseksi mieheksi se on osoittautunut tän kuukauden aikana, vaikka ensin ajattelin, ettei noin vanha koira enää opi uusia tapoja, kuten esim. ongelmista puhumista... Ihmeesti se on kuitenkin taipunut keskustelemaan!

Yhteistyössä