Äiti ottaa meidän tytön yöhoitoon tänään (ekaa kertaa kotoa pois ilman minua ja miestä), on ollut yön yli meidän äidin kanssa meillä muttei missään muualla ja me jäädään miehen kans kahdestaan kotiin. Tulee mummun kans erittäin hyvin toimeen eli ei hätää, mutta silti jännittää
Jännittää jo sekin kun tietää mitä meillä miehen kanssa tiedossa kun tulee tänään 10 vuotta yhteiseloa täyteen ja saadaan saunoa rauhassa, ottaa viiniä, tehdä ruokaa, polttaa kynttilöitä jne.
Kello menee vaan niin hitaasti eteenpäin.. Mietin kaikkee mitä voitais tehä nyt ku ollaan ilta ja yö kahdestaan. Sekstailuhommat kyllä sujuu jos mulla ei ehdi alkaa iltaan mennessä menkat (varmaan teitä kiinnostaakin mut kerron silti) mut ei noihinkaan koko iltaa mee enää näin vanhemmalla iällä
Korttia toki vois pelata ja kattoo ihan telkkaria.. Ja jutella vaan.
Ähh.. Mikähän tämäkin nyt oli, mutta kun jännittää
Kello menee vaan niin hitaasti eteenpäin.. Mietin kaikkee mitä voitais tehä nyt ku ollaan ilta ja yö kahdestaan. Sekstailuhommat kyllä sujuu jos mulla ei ehdi alkaa iltaan mennessä menkat (varmaan teitä kiinnostaakin mut kerron silti) mut ei noihinkaan koko iltaa mee enää näin vanhemmalla iällä
Ähh.. Mikähän tämäkin nyt oli, mutta kun jännittää