Voi tavaton, nyt mä sitten olen raskaana :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hopsula"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hopsula"

Vieras
Jätin pillerit pari kiertoa sitten pois, miehen kanssa oli päätetty että raskaus alkaa jos on alkaakseen. En kyllä olis arvannut,että näinpian tärppäsee, kuudes viikko jo menossa. Loppukesästä, jos ja kun kaikki menee hyvin, ollaan sitten virallisesti suurperhe neljän lapsemme kanssa. Ihanaa :D

No mä ainakin liputtasin tällästä... ei meinaan kaikilla tärppää heti pillereiden jälkeen!! Meillä meni pitkään! Mulla oli elimistö aivan sekasin, vaikka en ollu edes käyttänyt pillereitä kovin pitkään...

[QUOTE="mä";22642377]No mä ainakin liputtasin tällästä... ei meinaan kaikilla tärppää heti pillereiden jälkeen!! Meillä meni pitkään! Mulla oli elimistö aivan sekasin, vaikka en ollu edes käyttänyt pillereitä kovin pitkään...[/QUOTE]

nii tää nimimerkille pi, jäi lainaamatta hänen tekstinsä tähän...

Paljon onnea teille!!
Meillä kävi kans niin että toisesta kierrosta pillerien jälkeen alkoi eka raskaus, toinen meni kolmanteen kiertoon että aika nopeasti, oltiin yllättyneitä siitä.

Onnea kovasti! Pakko myöntää että hiukka kateellinen olen... Koska itselläni raskautuminen vaatii kaikki keinot käyttöön ja kaikki vielä plussan jälkeenkin että pikkarainen pysyis kyydissä.
Mutta hei, ei toisten onni pitäis olla muilta pois :)

Yhteistyössä