Voi tsiisus miten järkky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karoliina83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo eka oli aika jännä, toka vaan mauton ja ruma. Osaan kyllä kuvitella ympäristön, mihin tuo eka ruokailuryhmä sopisi: vanha puuhuvila, korketa huoneet ja entisöity/korjattu niin, että se näyttää romattisesti ränsistyneeltä ja hieman salaperäiseltä, kiltiltä kummitustalolta... sellainen hullun hatuntekijän talo tai Jali ja suklaatehdas-teema :)

:laugh: :laugh: mutta kuten joku kirjoitti niin voin kuvitella talon johon kyseiset kapistukset sopisivat... Tilaa pitäisi olla reilusti ja ainakin huonekorkeutta :whistle:
Jälkimmäiset tuolit olisivat ihanat mökillä, tiedä sitten kuinka kätevät...

Minusta tuo eka taas oli aivan järjettömän hauska :D Meille ei varmaankaan sopisi, ikävä kyllä... Enpä mä kyllä muutenkaan tykkää mistään "neutraalista", tai ah, niin selkeälinjaisesta ja skandinaavisesta :whistle: :p

Tuo toinen häkkyrä ei ollut ollenkaan mun makuun, edes sinne hirsimökkiin :)

:laugh: :laugh: :laugh: Ensin ajattelin että kuva on venynyt.. Onnex ei ole ruokaa suussa. Mietin että noi on niiiin hauskat että voisin ostaa jopa itsellekin (paitsi hinnan puolesta), ei olis tylsää kun niitä kattelis. Pelottavat ja hauskat samalla kertaa, tuli Addams family jotenkin mieleen. Pikanttia! :D :flower: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:40 Aava-Maria kirjoitti:
tää on vähän samaa luokkaa...
http://www.on24.fi/p%C3%B6yd%C3%A4t_tuolit/ruokap%C3%B6yd%C3%A4t_tuolit/5935

:x Ei kiitos. Tää on mun mielestä ihan eri luokkaa kun noi ekat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 08:45 tiksu harmaana kirjoitti:
Tuo eka oli aika jännä, toka vaan mauton ja ruma. Osaan kyllä kuvitella ympäristön, mihin tuo eka ruokailuryhmä sopisi: vanha puuhuvila, korketa huoneet ja entisöity/korjattu niin, että se näyttää romattisesti ränsistyneeltä ja hieman salaperäiseltä, kiltiltä kummitustalolta... sellainen hullun hatuntekijän talo tai Jali ja suklaatehdas-teema :)

Joo, se ruokailuryhmä vaatii ympärilleen hiukan toisenlaiset puitteet kuin keskiverto kerrostalo-kyökki jotta toimisi. Vaikka en omaan keittiööni ottaisi vaikka maksettaisiin, voin hyvinkin kuvitella ympäristön jossa se näyttäisi hyvältä.

Yhteistyössä