V
vieras
Vieras
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a108707/johanna+tukiainen+otti+jattihuulet+katso+huikea+kuva+ja+video/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Siis.. mä en löydä sanoja.. Jääkö se tuon näköiseksi, vai onko tuo vain joku huono pose kuvaa varten.. Onhan?
Tuksu parka, sillä on joku hahmotushäiriö.. se ei vaan itse tajua miltä näyttää!!
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Siis.. mä en löydä sanoja.. Jääkö se tuon näköiseksi, vai onko tuo vain joku huono pose kuvaa varten.. Onhan?
Tuksu parka, sillä on joku hahmotushäiriö.. se ei vaan itse tajua miltä näyttää!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Siis.. mä en löydä sanoja.. Jääkö se tuon näköiseksi, vai onko tuo vain joku huono pose kuvaa varten.. Onhan?
Eikun nuo nimenomaan JÄÄ tuollaisiksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Siis.. mä en löydä sanoja.. Jääkö se tuon näköiseksi, vai onko tuo vain joku huono pose kuvaa varten.. Onhan?
Eikun nuo nimenomaan JÄÄ tuollaisiksi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiitu the redhead:Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:Siis.. mä en löydä sanoja.. Jääkö se tuon näköiseksi, vai onko tuo vain joku huono pose kuvaa varten.. Onhan?
veit jalat suustani!kauhulla odotan, miltä tätikkä näyttää sitten nelikymppisenä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua niin käy sääliks...
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Älkääs nyt.
Tuksu saattais olla ratkaisu syömishäiriöstä kärsiville, kun nehän näkee ittensä rumana vaikka olisivat kuinka kauniita ja hoikkia!
Eristettäs Tuksun dna:sta se osa joka saa sen näkemään peilistä Pamelan ja syötetään se dna syömishäiriöisen dna:han.
Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Älkääs nyt.
Tuksu saattais olla ratkaisu syömishäiriöstä kärsiville, kun nehän näkee ittensä rumana vaikka olisivat kuinka kauniita ja hoikkia!
Eristettäs Tuksun dna:sta se osa joka saa sen näkemään peilistä Pamelan ja syötetään se dna syömishäiriöisen dna:han.