Voi, tuo meidän 7-vuotias poika on kyllä niin ihana! turhis varmastikin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja f
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

f

Vieras
Aina sillon tällöin yllättää tekemällä oma-aloitteisesti jotain josta tietää, että mulle tulee hyvä mieli. Nyt se tuolla äänestä päätellen tyhjentää "salaa" tiskikonetta. Kohta se tulee tänne mulle sanomaan jotenki tyyliin "äiti, tuuppa kattoon, mul on sulle yllätys!!!" ja munhan tietenki pitää leikkiä tietämätöntä ja ihastella ihanaa yllätystä :D :heart:

=)

Tääl taas innostui 8-vuotias kaivamaan perunat saavista ylös nuorimmaisemme kanssa. Oli kuullut illasta minun ja miehen keskustelevan, että tänään sitten katsotaan onko mitään pottuja varsien toisessa päässä.

Alkuperäinen kirjoittaja pat:
=)

Tääl taas innostui 8-vuotias kaivamaan perunat saavista ylös nuorimmaisemme kanssa. Oli kuullut illasta minun ja miehen keskustelevan, että tänään sitten katsotaan onko mitään pottuja varsien toisessa päässä.

Nytkö perunat jo nostetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja f:
Aina sillon tällöin yllättää tekemällä oma-aloitteisesti jotain josta tietää, että mulle tulee hyvä mieli. Nyt se tuolla äänestä päätellen tyhjentää "salaa" tiskikonetta. Kohta se tulee tänne mulle sanomaan jotenki tyyliin "äiti, tuuppa kattoon, mul on sulle yllätys!!!" ja munhan tietenki pitää leikkiä tietämätöntä ja ihastella ihanaa yllätystä :D :heart:

Onpas suloista. :heart: :'( Liikuttavaa suorastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja f:

Onpas suloista. :heart: :'( Liikuttavaa suorastaan.

Minustaki se on niin liikuttavaa :'( :heart: Meillä on todella vilkkaat/vaikeat lapset ja niihin monesti menee hermokin mutta nuo pienet hyvät eleet saa aina jaksamaan :heart:

Yhteistyössä