voi tuota miehen ajatusmaailmaa taas kerran..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Meille on tässä lähiaikoina syntymässä neljäs lapsi ja kun lähdetään synnyttämään, niin miehen äiti on tulossa hoitamaan noita isompia. Anoppi asuu n.45min automatkan päässä ja joutuis taksilla tulemaan, koska ei omista autoa eikä ajokorttia.
Mulla on ollu nopeet synnytykset ja vkl anoppilassa käydessä tuli sit puhetta tuosta tulemisesta ja sanoin, että ei välttämättä oo aikaa siihen, että mies lähtee äitiään meille hakemaan, vaan kannattaa varmaan ottaa taksi (no me tietenkin maksetaan se taksimatka!), no mies tähän totesi, että äitihän voi tulla meille silloin paria viikkoa ennen laskettua aikaa ja on sit niin kauan kun tarvii...!!
Siinä vähän ittekseni puhisin, että ei tasan tarkkaan tuu meille asumaan niin pitkäks aikaa...ja kotona kun miehelle asiasta sanoin niin se otti ja luokkaantu!!
Anoppi on ihan ihana ihminen ja tykkään siitä, mut ajatus, että kukaan vieras notkuis meillä viikkoja, varsinkin ennen synnytystä kun olo on muutenkin ehkä hieman herkkä ja levoton; ei oikein kulosta mukavalta!! En kuitenkaan osais olla ihan "niinkun kotonani", väsyttäisin itteni viimestään silloin. Loppuraskaudesta oon aina ollu huono nukkuja ja yöllä pitäis sit anoppiakin varoa herättelemästä, päiväunia ei vois nukkuu, pitäis miettiä, millon ruokaa, millon kahvia, ei vois päivällä vaan makailla sohvalla ja laittaa ruuaks makaronia, jos oikein laiskottais...

Mitenkähän saisin miehen (ja anopin) tajuamaan??

Nin ja meillä on lapset syntyny vko 37-40 eli vaikea ennustaa millon syntyy...

Mulla oli ennenaikasen synnytyksen vaara ja mun mutsi oli meillä melkee 4vkoa putkeen. Hän kyllä laitto ruuat ja siivoili ja kaikkea, mutta se siinä häiritsikin kun oli niin..kotonaan. Jälkeenpäin ajatellen olen ollut tosi kiitollinen, sillä kun lähtö koitti, sai vain mennä eikä tarvinnut odotella hoitajaa. Taksinsaaminenkin voi kestää, että itse kyllä sijassasi ottaisin anopin kaveriksi (jos se ei kerran ihan kamala kotka ole) ja sopisin pelisäännöt. Makaat sohvalla ja otat unet silloin kun sopii,herrajee,oothan viimeisilläs!

Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
eikö teillä ollisi ketään naapurustossa, joka vois tulla nopeast lasten hoitajaksi, jos tarve vaatii?

Ei oikein oo ketään sellasta joka vois tulla millon vaan...jos sattuis päiväaikaan tai illalla , niin sit saadaan kyllä naapuriin, mut kaikilta on tullu lähtö yöllä..

Hyvää mies tarkoitti :) , ei ymmärrä sun fiiliksiä. En miekään haluais edes omaa äitiäni nurkkiin pyörimään viikoiksi. Taksilla kyllä ehtii hätiin, kumpa saisitte jonku hätävaraksi, siis että jos lähtö tuleekin sen taksimatkan aikana jo.

Yhteistyössä