voi tuota mun miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä tyhmä tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä tyhmä tyhmä

Vieras
alettiin extemppore tekemään mustikkapiirakkaa, ja se voihan pitää laittaa sinne silleen pehmeenä, mut mä vaan heitin sen sinne suurin piirtein jääkaapista suoraan, ja eihän se vatkaus tietty onnistunu, nii väsyneenä sit meni hermot ja löin hanskat tiskiin--> voi roskiin. siinä sit tuli vähä sanomista ja pikku "riitaa" ja mä viel miehelle sanoin et viim. kerta ku sun kans leivon mitää :O :/ ja nyt se mies lähti hakee kaupasta pyörällä uutta voita.. sano et tehdään se piirakka :/ nolottaa ku oon näin tyhmä :(

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä tyhmä tyhmä:
alettiin extemppore tekemään mustikkapiirakkaa, ja se voihan pitää laittaa sinne silleen pehmeenä, mut mä vaan heitin sen sinne suurin piirtein jääkaapista suoraan, ja eihän se vatkaus tietty onnistunu, nii väsyneenä sit meni hermot ja löin hanskat tiskiin--> voi roskiin. siinä sit tuli vähä sanomista ja pikku "riitaa" ja mä viel miehelle sanoin et viim. kerta ku sun kans leivon mitää :O :/ ja nyt se mies lähti hakee kaupasta pyörällä uutta voita.. sano et tehdään se piirakka :/ nolottaa ku oon näin tyhmä :(

pyydä anteeksi siltä. =)
sattuuhan noita. ei aina voi olla aurinkoinen tauotta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei niin, mut mua niin harmittaa. miten mun mies jaksaa mua.. :/

varmaan koska se rakastaa sua! et varmasti oo aina tommonen..vai mitä? :hug:

kiitos! :) joo en oo aina tämmönen, mutta ei kai sitä tarvis olla koskaan. :/ jospa se ymmärtää et oon vähä väsyny :/ pyydän anteeksi heti kun se tulee sieltä kaupasta

No, eipä munkaan leipomiset aina onnistu..tänään tein sämpylöitä mitä en oo ennen tehnyt, onnistu kyll ihan hyvin ja maistu hyviltä. Mies sitten tuli töistä kotii ja kysyi: "mikä täällä haisee"? ...sanoin: miten niin??.......... mies: ihan kun haisis palanut kumi ? ....Sanoin ett oon leiponut sämpylöitä ....arvatkaa miltä tuntu... :headwall: palanut kumi....joo..

Alkuperäinen kirjoittaja tinnttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no ei niin, mut mua niin harmittaa. miten mun mies jaksaa mua.. :/

älä sellasia mieti, oo vaav onnellinen kun jaksaa :flower: ja muista pyytää anteeks ja kertoa että hölmöily johtu väsymyksestä

niin kai saan olla vaan onnellinen kun jaksaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja tane 77:
No, eipä munkaan leipomiset aina onnistu..tänään tein sämpylöitä mitä en oo ennen tehnyt, onnistu kyll ihan hyvin ja maistu hyviltä. Mies sitten tuli töistä kotii ja kysyi: "mikä täällä haisee"? ...sanoin: miten niin??.......... mies: ihan kun haisis palanut kumi ? ....Sanoin ett oon leiponut sämpylöitä ....arvatkaa miltä tuntu... :headwall: palanut kumi....joo..

voi.. :/ ei varmasti tarkottanu pahasti! :/ :)

Yhteistyössä