Voi tuska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt vaimo

Vieras
Olemme molemmat mieheni kanssa raskaasta elämäntilanteestamme johtuen hyvin, hyvin uupuneita.
Mieheni on mielestäni mennyt erittäin itsekkääksi viimeaikoina ja tämä asia oksettaa minua...en jaksa...
Tässä pari esimerkkiä mieheni käytöksestä:
-Kysyin häneltä eilen, kumpi merkkaa hänelle enemmän, se että olen terve vai se, että olisin hoikempi? (minulla on 10raskauskiloa jäljellä ja mies lievästi painostaa laihduttamaan...synnytyksestä aikaa 2kk)
Mies vastasi: "Onhan se mulle(!) helpompaa, jos sä olet terve!"
*huokaus*
Tänäaamuna kysyin, merkkaako hänelle mitään minun väsymys?! Tiedän toki, että hänkin on väsynyt.
Mies vastasi: "Kyllähän se vaikuttaa minuun(!), jos olet väsynyt."

Siis...minä, minä, minä!!!! Oksettaaaaaa!!! Mikä tuota ukkoa vaivaa????
(ennen tätä nuorimmaista olemme olleet pääasiassa hyvin onnellinen ja tasapainoinen pariskunta, aidosti rakastuneita, vaikka onkin ollut monta pientä lasta...nyt kuitenkin jokin on mennyt vinksalleen, tosin elämäntilanteemmekin on rankempi, kuin koskaan aiemmin...)

*huokaus*

Huomaa, että olet väsynyt. Nuo lauseet nimittäin minun korvaan, ei kuulostaisi samalta kuin sinun korvaan on kuulostanut. Sanot, että miehesikin on väsynyt, se häntä vaivaa. Ei hän välttämättä kestä sitä, että yrität saada huomion omaan väsymykseesi. Ja tätä en pahalla kirjoita.

Te olette olleet onnellisia ja tasapainoisesti pääsääntöisesti, joten voit olla järkkynyt siitä, että tähänkö se sitten loppui. Mutta normaaliin elämänkiertoon kuuluu raskaammat jaksotkin, jotka verottaa myös elämän suhteita, joskus pysyvästi, mutta se on teistä kiinni, jaksatteko yhdessä, vai jatkatteko erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huomaa, että olet väsynyt. Nuo lauseet nimittäin minun korvaan, ei kuulostaisi samalta kuin sinun korvaan on kuulostanut. Sanot, että miehesikin on väsynyt, se häntä vaivaa. Ei hän välttämättä kestä sitä, että yrität saada huomion omaan väsymykseesi. Ja tätä en pahalla kirjoita.

Te olette olleet onnellisia ja tasapainoisesti pääsääntöisesti, joten voit olla järkkynyt siitä, että tähänkö se sitten loppui. Mutta normaaliin elämänkiertoon kuuluu raskaammat jaksotkin, jotka verottaa myös elämän suhteita, joskus pysyvästi, mutta se on teistä kiinni, jaksatteko yhdessä, vai jatkatteko erikseen.

Tajuan.....pershe tätä hommaa.
Tiedän, etten ole itsekään väsyneenä mukavaa seuraa! On "kivaa" olla yhdessä väsyneitä...
Suutuin miehelleni noista kommenteista ja julistin selibaatin toistaiseksi voimassa-olevalla sopimuksella, kun en muutakaan keksinyt...:ashamed:

Yhteistyössä