Voi v mikä juntti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo Totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei oo Totta

Vieras
Tämä on nyt purkautuminen. Tiedoksi ;)

Mun sisko juhlii ens vkl valmistujaisiaan ja oli sitten kutsunut mun anopin muttei appiukkoa juhliin! Ei niillä mitään skismaa ole, mutta piheyttään ilmeisesti. Kuulin tästä just vaikka siskoni oli vielä KIELTÄNYT anoppia sanomasta mulle että hänet on kutsuttu! Siis voi jumalauta mikä juntti se on! Et mä olisin mennyt juhliin ja hups,..." katos sinäkin täällä, miksi et aiemmin sanonut että tulette? Ai että tulit yksin? Miksi?" Ja siellä olisin sitten hävennyt silmät päästä tilannetta? Sukulaisia ei voi valitettavasti valita! Mutta niin, eipä tarvii enää miettii mitä ostaa lahjaksi, en todellakaan mene häpeämään juhliin! Ja kyllä, todellakin soitan huomenna hänelle ja kysyn mikä uittu on ku pitää sotkee mun miehen suku tällai. Yöllä en soita vaikka hänellä on kyllä tapa soitella milloin huvittaa...

[QUOTE="Väpe";29969809]Mä en nyt ymmärrä, mitä tämä sinuun noin vaikuttaa. Luultavasti anoppisi on ihan tuttu myös siskollesi.[/QUOTE]

No. Minusta on törkeää jättää kutsumatta puoliso, joka on ihan yhtä paljon ollut tekemisissä hänen kanssaan. Juhla pidetään ravintolassa, siksi vissiin pihtailee kun pitää maksaa ruoissa Tietenkin nuppiluvun mukaan. Miksi minuun vaikuttaa? Lyhyesti minua HÄVETTÄÄ. Ettei siskolla ole sen verran käytöstapoja että tietäisi kutsua pariskunnasta kummankin. He ovat kutsuneet kuitenkin heidän koko perheen aina käymään kotiinsa ja mökille ja vaikka mitä. Ja vielä kieltänytssanomasta kutsusta. On outoa.

Ei kai se nyt pakollista ole että pariskunta pitää kutsua kokonaan. Etenkin kun ne ei oo sun siskosi appivanhemmat. Ehkä sun sisko kokee olevansa kaveri sun anopin kanssa, mutta ei sen miehen kanssa. Kyllä mullakin on kavereita joiden miestä en tunne juurikaan, ja ne on käyneet omasta tahdostaan mun juhlissa yksin eikä pariskuntana. Ei kaikki pariskunnat oo sellaisia että pitää kulkea joka paikkassa yhdessä kuin toisiinsa köytettynä

[QUOTE="kolmikymppinen";29969907]Ei kai se nyt pakollista ole että pariskunta pitää kutsua kokonaan. Etenkin kun ne ei oo sun siskosi appivanhemmat. Ehkä sun sisko kokee olevansa kaveri sun anopin kanssa, mutta ei sen miehen kanssa. Kyllä mullakin on kavereita joiden miestä en tunne juurikaan, ja ne on käyneet omasta tahdostaan mun juhlissa yksin eikä pariskuntana. Ei kaikki pariskunnat oo sellaisia että pitää kulkea joka paikkassa yhdessä kuin toisiinsa köytettynä[/QUOTE]
Pakkohan tässä maailmassa on vain kuolla, mutta hyvistä käytöstavoista olis apuja elämän varrella. On aivan eri juttu että omasta tahdosta mennään juhliin yksin kuin että toista ei kutsuta edes. Ja tässä tapauksessa sisko ei ole enempää kaveri toisen kanssa ollut tähän mennessä, päin vastoin, appiukon kanssa ovat tulleet juttuun aina erityisen hyvin. Mutta joo, näitä juttuja ei koulun penkillä opita, minun mielestäni moukkamaista käytöstä :(

No mut, mä sain purkaa harmitusta täällä ja tää riittää nyt. Mä jatkan asian käsittelyä nyt tänään irl.

Ei mutta melkein ;)

Voi että mua harmittaa! Taidan ehdottaa appiukolle että jatkossa kutsuu kylään vain muun perheen ;)

Kyllä kai ne käytöstavat sinuakin koskee? Miksi ihmeessä sinä edes pistät nokkasi tähän asiaan, ethän sinä ole mitenkään velvollinen tai vastuussa siskosi tai anoppisi asioista? Äläkä nyt hämmennä soppaa enempää millään kyläilykutsukielloilla.

Yhteistyössä