Voi v**** minä olen NIIN KYPSÄ dna:n toimintaan!!! Pakko purkaa kun ei tässä nyt oo ketään muutakaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Saatana sentään!!! Tammikuussa alkoi tulla dna:lta laskuja laskun perään, jotka maksoin mukisematta, noh huhtikuussa tulee muistutuksia näistä jo maksetuista laskuista jolloinka soitin dna:lle ja aloin kysellä missähän mättää. Ja sieltä selvisikin että olin noin 100e:lla maksanut ylimääräistä sinne joten sovittiin että seuraavan kuun eli maaliskuun laskun voin mm. jättää maksamatta - eli kun lasku tulee voin heittää sen pois sillä menee niistä ylimääräisistä maksuista.

Noh tänään hipsin hyväntuulisena postilaatikolle jossa on kirje perintätoimistolta jossa peritään sitä maaliskuun laskua. Ja kerrotaan että dna koittanut useaan otteeseen sitä minulta saada, mutta maksua ei ole kuulunut. Huvittavintahan tässä on se että sieltä ei ole tullut tuosta maaliskuunlaskusta mitään muuta kuin se yksi.

Vittu!!! Onneksi se asiakaspalvelu ei ole enää auki sillä en osaisi kyllä olla enää ystävällinen niille!! Kyllä kiehuu tällä hetkellä ja paljon.

Tuossa perintäkirjeessähän heti uhkailtiin jo oikeustoimilla ja lueteltiin kuinka kalliiksi tämä minulle tulee jos en maksa... arrghhhhh!!!!!!!!

Kiitos!!

Elä maksa mitään. Lähetä DNA:lle vielä yksi sähköposti, jossa selität tilanteen, jos vaikka homma sillä hoituisi ja otat talteen sen mailin, jotta voit myöhemmin näyttää, että olet yrittäny asiaa asiallisesti hoitaa. Älä pelkää sitä oikeuskäsittelyä, siellä asia viimeistään selvitetään KUNNOLLA eikä sulle tule mitään seuraksia...

Kokemusta on toisen operaattorin kanssa samasta asiasta...

Ole huoleti ja rauhoitu, ei mitään hätää. Soittaa kannattaa, ensiksi DNA:lle. Selität asiallisesti mutta jämäkästi miten asia on, eli laskut on maksettu ja ylimääräistäkin ja silti näin käy että kirjeitä tulee. Alä revi MITÄÄN, vaan äilytät vain kaikki kuitit laskuista, sekä maksukuitit (tai tiliotekirjeet jos esim netissä maksanut eikä erillisiä kuitteja). Jos se ei auta, niin soitat sinne perintätoimistoon. Jos vielä kirjeitä tulee niin soitat kuluttajavirastoon (kuluttajavirasto.fi) niin viimeistään siinä vaiheessa lähtee kyllä pyörät pyörimään. Joka tapauksessa huolet pois kun tiedät että olet maksanut, niin kaikki on varmasti OK :)

Jatkossa kannattaa olla paremmin selvillä voiko laskut olla oikein, eikä kiltisti maksella 100 euroa ylimääräistä. Ja jos niin vielä pääsee käymään, niin ainakin pyytää ne rahat takaisin omalle tilille, eikä antaa olla kasvamassa korkoa DNA:n tilillä.

Mun miehen laskut tyyliin vuoden sen jälkeen ku oltiin muutettu uuteen asuntoon meni kolme kuukautta vanhaan osoitteeseen. Alettiin selvittää asiaa kun perintätoimistosta tuli kirje. Kerran myös hyödyttiin dna:n mokailusta kun irtisanottiin nettiliittymä niin eivät katkaisseet sitä yhteyttä vaikka mies muutaman kerran sinne soitti ja ilmoitti asiasta! Käytettiin sit nettiä ilmaseks!

Yhteistyössä