Voi v*ttu että mä vihaan yllätysvieraita!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän aikaan AAMUSTA??!!!

Mutta joo, olis kiva että vieraat ilmottaisivat ajoissa tulostaan... Meille yllärivieraat eksyy aina kun olen suunnitellut jotain muuta, mutta tylsinä päivinä ei näy yllätysvieraita, eikä muitakaan :/

Mies on ihan satunnaisiin aikoihin töissä, joskus öisin, joskus päivällä jne (yrittäjä) ja nukkuu siis myös miten sattuu. Parin ekan kerran jälkeen kun ovikello soi aamulla klo 9 enkä päästänyt ketään sisään, selitin siis myös miksen, porukka oppi soittamaan ensin. Kesällä kyllä keitin vaikka kahvit ja juotiin ne ulkona, mutta tietävät myös sen, että jos en vastaa kännyyn (yöprofiili, muokattu että vaan tietyt puhelut tulee läpi) niin jos kyse ei ole hätätapauksesta niin laittavat tekstarin. Hätätilanteessa soittavat sit miehen kännyyn tai kiinteään puhelimeen :)

Siperia opettaa... Mutta parille kaverille piti vääntää rautalangasta ja sanoa aika tiukastikin :-/

Joskus olen todennut vaan että harmi kun teitte utrhan reissun, meille ei nyt sovi ja piste. En selittele vaan totean. Ja sanon että kannattaa soittaa etukäteen jatkossa ettei tarvitse ajella turhaan :D

Mä olisin avannut. Vaikka kämppä onkinihan esittelykelpoisessa kunnossa niin emeäntä ei, who cares. tervetuloa vaan. Eilen oli kyllä tosi häslinki päivä, silloin olis saattanut tulla harmaita hiuksia. Mutta jos nyt kumminkinilmoitettais ensin jos ollaan tulossa, jopa kohteliasta.

Yhteistyössä