Voi v*tun ripuli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!!

Vieras
Miten kauan nyt liikkeellä oleva vatsatauti kestää? Millä saada mahaa kovemmaksi, nyt on lähinnä vettä?
Mikä tämä tauti yleensäkkään on, ensin voimakasta oksentelua, ja sitten ripulia, ihan vetenä jo kohta 2 päivää.

meillä ei taida olla perunajauhoja, ja siis olemme miehen kanssa molemmat tässä "paskataudissa" eri muodoin, mies oksentaa ja minä paskannan..

Maitohappoja otan, miestä koitan saada ottamaan myös.

Imetän, ja lapsi tahtoisi paljon rintaa (luulen että hällä tää on lievänä, kakkaa usein, mutta on suht kiinteetä), mun pitäis siis kai juoda paljon, mutta tuleeko se sitten vaan vetenä ulos jos vettä vetelen?

mulla alkoi siis uudenvuoden yönä. Sen jälkeen olen uskaltanut syödä kaksi paahtoleipää paahtamattomana (vaalea) ja ehkä desin mustikkakeittoa (jota ihme ja kumma kerrankin oli kaapissa), kaksi mukia teetä jossa sokeria. Ja lukemattomat määrät osmosalia..

paahtoleipää mä jo otinkin juustolla. Sipsejä ei ole (prkl, kun piti olla niin terveysintoilija kaupassa, vaikka mieli teki sipsejä), kolakin on laittia ja se ei oo vielä väljää. auttaako tuo kola?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sohvaperuna
Miten kauan kesti, ja millon teillä tämä oli?
Onko siis juuri nyt tämmöstä paljonkin liikkeellä?

Tiistaina päivällä ja yöllä. Seuraavana päivänä lapset 4 suht ok nuorimmalla 5kk vieläkin ripulia. Minä ja mies n vuorokaus ihan poikki ei voimia tehä yht mitään.
Tarttuu todella helpolla. Sieltä mistä me saatiin kaik paitsi yks kipeenä. Kaikki meillä maanantaina käyneet sairastuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
huoh.. Millähän sitä uskaltais kokeillä josko olo paranis kun söis jotain? vinkkejä?

Meil oli nuorinta lukuunottamatta melkeen vuorokausi syömättä. Kaikki tuli ulos mitä suuhun laittoi. Kaurapuuro ilman maitoa oli eka mikä pysyi. Ah sitä kun inhoan yli kaiken. Mutta silloin maistui aivan taivaallisen ihanalle :D

kiitos teille kaikille vastauksista. Oma olo alkaa jo vähän paranemaan. Mies on vieläkin tosi huonona. Toivotaan että hänen olonsa vielä paranee. Lapsi näyttää luojan kiitos selviävän.

Alkuperäinen kirjoittaja apua!!:
Miten kauan nyt liikkeellä oleva vatsatauti kestää? Millä saada mahaa kovemmaksi, nyt on lähinnä vettä?
Mikä tämä tauti yleensäkkään on, ensin voimakasta oksentelua, ja sitten ripulia, ihan vetenä jo kohta 2 päivää.

Mulla kestänyt jo 12 päivää on ripulia ja tauko oksettaa tauko ripuloin tauko ripulia tauko aina yötä kohtia alakaa ja 16 kertaa peräkanaa en tiedä tänä yönä miten monta kerta vasta 3 menossa

Yhteistyössä