Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Noi luoja ihmiset jaksaa narista tuota samaa asiaa että kun heidän vauva nukkuu pihalla pitää muun maailman hiljentyä. Pihalla saa ja kuuluu leikkiä iha niinkun huvittaa. Pihalla ei kuulu nukkua jos muut häiritsee. Samahan se olis jos menis sitten aikuine pihaan makaamaan ja huutaisi että olkaa hiljaa, minä nukun. Jos on ihan pakko laittaa vauva pihalle nukkumaan niin on paras mennä vaunujen kanssa jonnekkin sivuun ja olla vaatimatta muun maailman sopeutumista vauvan unirytmiin.
Mun yksi vanha naapuri piti mua tällaisena äitina, minä kun pyysin, ettei hänen poikansa kavereidensa kanssa pelaisi jalkapalloa pihalla niin, että käyttävät osaa meidän pihasta tuohon peliin ja potkivat palloa ihan vaunuissa kiinni ja joskus vaunujakin päin. Pelin tiimellyksessäkin oli hyvä alkaa "tappelemaan" siitä pallosta ja pitää samalla tukea rattaista ja potkia niitä rattaita. Jos pistin lapsen sisälle nukkumaan, ei saanut sielläkään olla rauhassa, sillä pelasivat niin vauhdilla että pallo oli jatkuvasti meidän makuuhuoneen ikkunassa, ja sen jälkeen parvekkeella ja tottahan ovea piti paukuttaa oikein urakalla, että hakisin tuon pallon heille heti :kieh: :kieh:
Mä muutin kerrostaloon, niin sai taas elää rauhassa sellaisten ihmisten kanssa, jotka osaavat edes jossain määrin ottaa muutkin ihmiset huomioon.