V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Jos se sekoitti sun ja rakastajattarensa lempikukat ja toi sulle vahingossa ruusuja? Ei pidä heti kimpaantua ja vetää poroja nokkaan, erehtyminen on inhimillistä. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.
Kuin sä viittit elää tossun alla?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä odotan vain hivenen kunnioitusta!
Alkuperäinen kirjoittaja Sini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.
Kuinka sä viitsit käyttäytyä kuin pirullinen pikku kakara?!
Olisit tyytyväinen että osti sulle mitään kukkia, meinaan vaan että saattoi olla viimeiset kukat mitkä sait...
Meillä ei ukko ainakaan ostais yhtään kukkia enää jos tuollaisen kohtelun sais kiitokseksi! Ja sama pätis toisinki päin jos jollain haluaisin miehen yllättää ja paskaa tulis niskaan ni ei tarttis enää edes haaveissa ylläreistä!
Ja mä en todellakaan ole tossun alla eikä ole mieskään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.
Olisit tyytyväinen että osti sulle mitään kukkia, meinaan vaan että saattoi olla viimeiset kukat mitkä sait...
Meillä ei ukko ainakaan ostais yhtään kukkia enää jos tuollaisen kohtelun sais kiitokseksi! Ja sama pätis toisinki päin jos jollain haluaisin miehen yllättää ja paskaa tulis niskaan ni ei tarttis enää edes haaveissa ylläreistä!
Kyllähän mä tiedän että se hyvää ehkä tarkoitti, mut miks sen tarvii aina tollei mokailla?? Ja väsynyt olin kun mies oli pari tuntia poissa ja olin ollut sen ajan yksin lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mä oon saanut mieheltäni paljon erilaisia kukkia vaikka kyllä tietää mikä on mun lempi kukka.Silti kaikki ne kukat on ollut mulle tarkeitä.
Kyllähän mä tiedän että se hyvää ehkä tarkoitti, mut miks sen tarvii aina tollei mokailla?? Ja väsynyt olin kun mies oli pari tuntia poissa ja olin ollut sen ajan yksin lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Voi jessus, ootko ihan tosissas?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anana Snap:Jos se sekoitti sun ja rakastajattarensa lempikukat ja toi sulle vahingossa ruusuja? Ei pidä heti kimpaantua ja vetää poroja nokkaan, erehtyminen on inhimillistä. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Voi jessus, ootko ihan tosissas?![]()
No olen, se jätti mut yksin lasten kanssa kun halusi käydä kahvilla kaverinsa kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja veras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Voi jessus, ootko ihan tosissas?![]()
No olen, se jätti mut yksin lasten kanssa kun halusi käydä kahvilla kaverinsa kanssa.
No eikä, mikä SIKA:headwall: Ja takuulla otti vielä santsikupin, ja sokerilla!!! Iljetys :headwall: JSSAP!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja veras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Voi jessus, ootko ihan tosissas?![]()
No eikä, mikä SIKA:headwall: Ja takuulla otti vielä santsikupin, ja sokerilla!!! Iljetys :headwall: JSSAP!
no kuka kahvittelee 2 tuntia??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja veras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Voi jessus, ootko ihan tosissas?![]()
no kuka kahvittelee 2 tuntia??