Voi veen stalkkeri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jostakin lainaan videokamera tai ostatte tai vuokraatte tjn ja kuvaamaan ikkunoihin kun ootta pois kotoa! hyi hitto meinaako se raiskata vai mitä onko se joku ihme pervo joka haluaa jotain sun tavaraoita vaatteita tjn. seuraako muuten miestäsi vai vain sua?

Niin kait se on tehtävä :/ Tosin, jos hän on tarpeeksi hullu ja näkee kameran kuvaamassa häntä, niin pahimmassa tapauksessa kiskasee ikkunan sisälle. Hän on seurannut vain minua.

Epäilen paria miespuolista henkilöä täksi stalkkeriksi. Toinen on illmeisesti vähän rassukka, joka tyhjässä bussissa aina tulee viereen istumaan ja olen nähnyt hänen pyörivän talomme läheisyydessä. Toinen epäilykseni on entinen miespuolinen kaverini, joka muutti minun vuokseni toiselle puolelle Suomea. Stalkkaamiset alkoivat juuri samoihin aikoihin, kun tämä entinen kaverini muutti tänne.

Joku kerta kun näet sen stalkkerin ikkunan takana niin soita sille sun miespuoliselle kaverille. Jos se vastaa ja huomaat ettei stalkkeri vastaa niin sit hypäjät jotain siihen puhelimeen mutta saatpa ainakin tietää et jos stalkkeri ei ole se.

En ole häntä kertaakaan nähnyt itse ikkunan takana. Olisi avokki saanut käydä moikkaamassa pesäpallomailan kera :/ Enkä halua tähän entiseen kaveriin olla missään tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Miten voi olla mahdollista ettei virkavalta tee mitään, vaikka joku meinaa jo sisällekin tulla? :o eikö ole olemassa mitään lakia joka estäisi ihmisten oleskelun sinun tontilla? Ei kai kukaan saa hengailla toisten pihoilla?

No periaatteessa meidän "tonttia" on puolen metrin kukkapenkki ikkunan alla ja takapiha. Takapihalle tuo paskiainen ei ole päässyt, koska se on aidattu. Ei se idiootti ihan joka kerta sentään ole kukkapenkkiin eksynyt.

Kieltämättä ajatus muutosta on käynyt mielessä. Ei sekään niin kauheasti vaivaisi, jos kerran kuussa kävisi vilkaisemassa ikkunasta, mutta nämä teot menee jo todella röyhkeäksi. Tuntuu kuin hän oikein tahallaan jättäisi merkkejä itsestään ja kokisi vallaniloa siitä, että me tiedetään hänen käyvän kyttäämässä sisälle.

Se voi oikeasti saada jotain seksuaalista mielihyvää sillä että tietää teidän tietävän.

Mahdollisesti kyllä :/ Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun ikkunan alta on löytynyt vessapaperia.

Tarviiko tuossa enään ruudinkeksijä olla. seuraavaks se tulee ja raiskaa sut

Itsehän en toki ole tätä ajatusta pohtinut, kiitos vain :/

jostakin lainaan videokamera tai ostatte tai vuokraatte tjn ja kuvaamaan ikkunoihin kun ootta pois kotoa! hyi hitto meinaako se raiskata vai mitä onko se joku ihme pervo joka haluaa jotain sun tavaraoita vaatteita tjn. seuraako muuten miestäsi vai vain sua?

Niin kait se on tehtävä :/ Tosin, jos hän on tarpeeksi hullu ja näkee kameran kuvaamassa häntä, niin pahimmassa tapauksessa kiskasee ikkunan sisälle. Hän on seurannut vain minua.

Epäilen paria miespuolista henkilöä täksi stalkkeriksi. Toinen on illmeisesti vähän rassukka, joka tyhjässä bussissa aina tulee viereen istumaan ja olen nähnyt hänen pyörivän talomme läheisyydessä. Toinen epäilykseni on entinen miespuolinen kaverini, joka muutti minun vuokseni toiselle puolelle Suomea. Stalkkaamiset alkoivat juuri samoihin aikoihin, kun tämä entinen kaverini muutti tänne.

jos tää ressukka on stalkkeri se voi a joko olla ihan harmiton loppupeleissä tai b se voi olla tosi arvaamaton.

tää entinen kaveri,voisiko olla kostomielessä tai haluaa pelotella? miksi sun takia muuttanut ja nyt kuiten takaisin tullut, ootko käräyttänyt sen vai mikä kuvio?
etkö kuiten tunnistaisi jos hän sua seuraisi?

Alkuperäinen kirjoittaja eve79:

jos tää ressukka on stalkkeri se voi a joko olla ihan harmiton loppupeleissä tai b se voi olla tosi arvaamaton.

tää entinen kaveri,voisiko olla kostomielessä tai haluaa pelotella? miksi sun takia muuttanut ja nyt kuiten takaisin tullut, ootko käräyttänyt sen vai mikä kuvio?
etkö kuiten tunnistaisi jos hän sua seuraisi?

Aa, siis joo. Olin ehkä hiukan epäselvä. Muutin siis itse 3 vuotta sitten toiselle puolelle Suomea. Oltiin kotikaupungissani hyvissä väleissä tämän entisen kaverini kanssa. Hän sitten ihastui minuun ja minä muutin avokkini kanssa tänne uuteen kaupunkiin. Tämä entinen kaveri muutti sitten myöhemmin tänne, jolloin stalkkerinkin käynnit alkoivat. Katkaisin sitten kokonaan välit tähän kaveriin, koska koin hänen käytöksensä minua kohtaan ahdistavana. Hän ei kuitenkaan ole ehkä sen tyyppinen ihminen, joka jaksaisi lähtee 5km päähän kurkkimaan ikkunoista tai puhumattakaan seurata minua lenkillä perässä.

Silloin, kun joku lähti seuraamaan minua lenkillä perässä, niin en kerennyt nähdä kuin keskikokoisen mieshenkilön myssy päässä :/ Sain jalat alleni niin nopeaa, että en jäänyt katselemaan tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Lätkäseppä ikkunaan lappu KAMERAVALVONTA. Ja miksipä ei, laita se kamera oikeastikki valvomaan...

Ikkunassa ollut jo ties mitä lappua. Webbikamerakin ollut kuvaamassa. Ei ole ollut vaikutusta. Iljetys muuttunut röyhkeemmäksi ja röyhkeemmäksi.

Must tekstin kirjoittaja vaikuttaa ihan pimeeltä. Jos kameran laitat, niin sehän kuvaa sen iljetyksen.

hmmm... karsee paskiainen ja saatanan stalkkeri ! kyl tollasest on päästävä eroon , suositrtelen ansoja , siis sellasia jotka eivät vahingoita häntä (siitä vois tulla sakot tai jtn. emmä ny tiiä) mut pelästyttää kunnolla ettei tuu enää kattoon ja stalkkaa : ) kokeile jos toimii tai no emmä tiiä pystyyx semmosii tehä... :)

nii no tota paiti wikipediassa lukee näin :'' Vaaniminen eli stalkkaaminen tarkoittaa kohteen seuraamista käyttäen hyväkseen erilaisia teknisiä (tietokone, puhelin, posti, rekisterit, tiedotusvälineet) ja muita keinoja (sosiaaliset verkostot, fyysinen seuranta).'' että kiinnostais se onko se stalkannu sua niinku fyysisesti? : O

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;22978563:
nii no tota paiti wikipediassa lukee näin :'' Vaaniminen eli stalkkaaminen tarkoittaa kohteen seuraamista käyttäen hyväkseen erilaisia teknisiä (tietokone, puhelin, posti, rekisterit, tiedotusvälineet) ja muita keinoja (sosiaaliset verkostot, fyysinen seuranta).'' että kiinnostais se onko se stalkannu sua niinku fyysisesti? : O

No sehän on fyysistä seurantaa että lähtee lenkillä perään ja kurkkii ikkunoista sisään.

Yhteistyössä