A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja ap :Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jostakin lainaan videokamera tai ostatte tai vuokraatte tjn ja kuvaamaan ikkunoihin kun ootta pois kotoa! hyi hitto meinaako se raiskata vai mitä onko se joku ihme pervo joka haluaa jotain sun tavaraoita vaatteita tjn. seuraako muuten miestäsi vai vain sua?
Niin kait se on tehtävä :/ Tosin, jos hän on tarpeeksi hullu ja näkee kameran kuvaamassa häntä, niin pahimmassa tapauksessa kiskasee ikkunan sisälle. Hän on seurannut vain minua.
Epäilen paria miespuolista henkilöä täksi stalkkeriksi. Toinen on illmeisesti vähän rassukka, joka tyhjässä bussissa aina tulee viereen istumaan ja olen nähnyt hänen pyörivän talomme läheisyydessä. Toinen epäilykseni on entinen miespuolinen kaverini, joka muutti minun vuokseni toiselle puolelle Suomea. Stalkkaamiset alkoivat juuri samoihin aikoihin, kun tämä entinen kaverini muutti tänne.
Joku kerta kun näet sen stalkkerin ikkunan takana niin soita sille sun miespuoliselle kaverille. Jos se vastaa ja huomaat ettei stalkkeri vastaa niin sit hypäjät jotain siihen puhelimeen mutta saatpa ainakin tietää et jos stalkkeri ei ole se.
En ole häntä kertaakaan nähnyt itse ikkunan takana. Olisi avokki saanut käydä moikkaamassa pesäpallomailan kera :/ Enkä halua tähän entiseen kaveriin olla missään tekemisissä.