Voi veetu mua ärsyttää toi rahattomuudestaan valittava kaverini!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh

Vieras
Siis ei voi mitään, mutta ärsyttää tosi paljon. Hän on jäänyt peruskoulun jälkeen "oleilemaan", ei ole opiskellut. On opetellut tatuoimaan ja pistänyt pystyyn oman tatuointifirman, jolla nyt ei siellä pikkupaikkakunnalla (3000 asukasta) riitä ilmeisesti hirveästi asiakkaita. Ja kun ne hänen tatuointinsa eivät kuitenkaan mitään mestariteoksia ole.

Aina hän vaan valittaa sitä, miten ei ole rahaa ja miten on kamalasti velkaa. Kun ei pääse kaupoille shoppailemaan ja voisiko joku lainata rahaa että hän pystyisi ostamaan... Mm. teki myytäväksi koirille kaulapantoja jostain naruista, jotka maksoivat netin kautta tilattuina muutaman euron metri per väri. Niihin ruinasi rahaa ja lahjoituksia FB:n kautta kaikilta tutuiltaan ja minultakin. Olisi pitänyt antaa hänelle rahaa, että hän olisi voinut ostaa niitä naruja ja tehdä myytäväksi kaulapantoja. Ei siis lainaan rahaa, vaan lahjoittaa.

En vaan jaksa tuollaista loisimista. Toiset hankkii ammatin ja tekee töitä niska limassa elääkseen ja hän vaan makaa kotonaan ja valittaa rahattomuuttaan.

Edes yrittää.

Mua vituttaa sukulaisen itku. Miehen veljen vaimon lähinnä. Viisi muksua. Ei ole ollut töissä viimeiseen 15 vuoteen. Ukko tekee sen mitä pystyy,mutta ei mikään kultakaivos hänenkään bisnes ole. Nyt sitten on pakkopakko saada 300t€ asunto, kas kun ei mahduta pienempaan enää. Kamalaa itkua kun ei saada lainaa. eikä ole varaa vaatteisiin. Eikä ole varaa siihen ja tähän ja tuohon. Aina puhu vaan rahattomuudesta. Ja miten tämän sitten päättä korjata? No tietenkin tekemällä 6 muksun.

JA sama loru jatkuu, vuodesta toiseen. OK. Hän on päättänyt tehdä uransa äitinä, se sopii minulle. Mutta tulojen mukaan on vaan opittava elämään. Eikä itkeä kun ei ole kalliimpaa asuntoon varaa. Jnejne. KUN SE ON HENKILÖKOHTAINEN valinta niin sen kanssa pitää osata elää. Ymmärrän jos satunnaisesti valittaisi,vaikka joulun tienoolla. Mutta kun tuo on ihan jatkuvaa....

Yhteistyössä