M
"Manttu"
Vieras
Miten te voitte tulkita asian niin, että kyseessä on samaan suuntaan kulkevat kaistat?
Eihän tuo kuvakaan mitään sellaista esitä!

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
toimii.
Peiliin vilkasu olisi säästänyt sinut tältäkin verenpaineen kohoamiselta
Toistamiseen? Onko sama tyyppi tehnyt tämän liikkeen aiemminkin? Jos näin niin voiko olla että törttöilet tiellä alle kahtakymppiä joka saa kiireisemmän verenpaineen nousuun?aivan! peiliin vilkasu esti toistamiseen sen ääliön tulemasta mun kylkeen. hemmetti seuraavan kerran klähen sen perään ja meen HUUTAAN pari valittua sanaa ku jossain siihen törmään.
joo, 2 kaistaa, oikee ja vasen, omakotialue. mun kaista ja naapurin kaista (vastaantulijoitten)
Siis yksi kaista. Suomessa ajetaan aina oikealla. Jos sanot kaksi kaistaa ja ajat oikeanpuolimmaista, kaikki kuvittelevat, että on 2 kaistaa samaan suuntaan (kuten piirrokseenkin olet merkinnyt....), etkä todellakaan voi kääntyä sieltä kenenkään eteen vasemmalle. Jos siis ajoit yksikaistaisella tiellä ja käännyit vasemmalle, sun olis pitäny väistää edestä tulevaa joka tapauksessa (vasemmalle kääntyvä väistää aina).
Vai mitä en ymmärtänyt?
Annoit alotusviestissäs ymmärtää, että siinä oli kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi, olisit heti sanonu, että se oli vastaantulijoiden kaistalla
hei daaa!!! tää on PALSTA!!! ekana ku ne lukee alotusviestin niin ne etsii siinä jo et HAHAHAA; se teki noin! AP ei osaa liikennesääntöjä!
Siis yksi kaista. Suomessa ajetaan aina oikealla. Jos sanot kaksi kaistaa ja ajat oikeanpuolimmaista, kaikki kuvittelevat, että on 2 kaistaa samaan suuntaan (kuten piirrokseenkin olet merkinnyt....), etkä todellakaan voi kääntyä sieltä kenenkään eteen vasemmalle. Jos siis ajoit yksikaistaisella tiellä ja käännyit vasemmalle, sun olis pitäny väistää edestä tulevaa joka tapauksessa (vasemmalle kääntyvä väistää aina).
Vai mitä en ymmärtänyt?
Minä ymmärsin alotusviestin ihan oikein.
Kyllä nyt on vika lukijassa, joka tota ei oikein tajunnut.
Jaa, vai niin. Kyllä normaalitiessä yleensä on oikea ja vasen kaista, ainakin täällä meillä päin.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24430656:Avauksessa ei ollut kuvaa mutta sanasta "oikeenpuolimmaista" voisi päätellä kaistoja olevan useita (yli 2). Sen sijaan sana "oikeanpuoleinen" olisi ollut oikea termi mutta eihän naisautoilijalta ihan kaikkea voi odottaa :kieh:
ei juma ku yksinkertanenku joskus voi mennä tosta ja tonne,
"etkä todellakaan voi kääntyä sieltä kenenkään eteen vasemmalle. Jos siis ajoit yksikaistaisella tiellä ja käännyit vasemmalle, sun olis pitäny väistää edestä tulevaa joka tapauksessa"
vittu sieltä edestä tullu VAAN MUN TA-KAA!!!!
Jaa, vai niin. Kyllä normaalitiessä yleensä on oikea ja vasen kaista, ainakin täällä meillä päin.
ja siksi laitoin OMAKOTIALUE, siellä ei ole 4 kaistaa ja omia kaistoja kääntyville.
Koska ap on piirtänyt siihen kaksi nuolta, jotka menevät samaan suuntaan?
Eikä tämä nyt ollut edes se pointti. Ymmärsinkö minä nyt väärin?
Koska ap on piirtänyt siihen kaksi nuolta, jotka menevät samaan suuntaan?
Eikä tämä nyt ollut edes se pointti. Ymmärsinkö minä nyt väärin?
Ehkäpä se oli kirjoitettu naisten logiikan mukaan, jota ei fiksutkaan miehet ymmärrä