voi viddu, näinköhän saan hobbarista rahani takaisin tai niihin "asiakaspalvelijoihin" ees yhteyttä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juu

Vieras
Maksoin tuotteen etukäteen ja tänään (viikko maksusta) tuli kirje kotiin että tuote onkin loppunut(kirje päivätty samana päivänä kun tein tilauksen). Nyt oon yli tunnin yrittänyt saada niitä kiinni!Ja laskua tulee turhan jonottamisesta...Olisin kysnyt rahojani takas tai että laittasivat vastaavan tuotteen jota vielä näköjään on, mutta eihän niitä kiinni saa!

Heips,

käy jättään HobbyHallin nettisivujen asiakaspalveluosion kautta palautetta, jossa pyydä, että ottavat sinuun puhelimitse yhteyttä. Itselläni ei ole ollut ko. firman kanssa koskaan mitään häikkää, joten uskon, että sinunki asia hoituu. Tosin ymmärrän, jos ketuttaa ja kiehuttaa, se jonottaminen on niiiiiiiiiiiiiin argh!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mahvia:
Heips,

käy jättään HobbyHallin nettisivujen asiakaspalveluosion kautta palautetta, jossa pyydä, että ottavat sinuun puhelimitse yhteyttä. Itselläni ei ole ollut ko. firman kanssa koskaan mitään häikkää, joten uskon, että sinunki asia hoituu. Tosin ymmärrän, jos ketuttaa ja kiehuttaa, se jonottaminen on niiiiiiiiiiiiiin argh!!

Mulle kans tunti siitä, kun olin viestin laittanu, soitettiin takas.

Hobby Hall uudisti taannoin mm. laskutusjärjestelmäänsä ja tuolloin ainakin itsellä meni kaikki pieleen heidän kanssaan...

Heillä oli mm. aivan eri eräpäivät koneellaan kuin minulla paperilaskuissa - tästä johtuen lähettelivät maksukehotuslappuja korkojen kera ym.

Asiakaspalvelun taso (siis vastausajat ym.) huononivat myös tosi paljon muutosten myötä. Ennen sieltä vastattiin puheluihin ja viesteihinkin heti.

No, toivottavasti se siitä taas palautuu entiselle tasolleen.

Mä taas jouduin olemaan vajaa kaks viikkoa sitten sinne yhteydessä takuuasioissa. Jätin sähköpostia ja jo seuraavana aamuna tuli mulle vastaus. Joten mun kohdalla onneksi toimi. Toivottavasti tosiaankin ollut hetkellinen jumitus asiakaspalvelussa ja laskutuksessa. Sellaista useasti jaksa. Ja pari kuukautta sitten viimeksi kun tilasin, toimi kaikki kuten aina ennenkin.

Yhteistyössä