Voi vitsi, lapsen hoitopulma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pakko ottaa mukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pakko ottaa mukaan

Vieras
Mulla on huomenna sydämen rasituskoe ja isommat vien lapsiparkkiin siksi aikaa mutta tuolle 9kuiselle en saa ketään hoitajaa.

oletin että joku niistä monesta läheisestä voisi olla ja tänään kävi ilmi ett joka ikisellä on muuta menoa.

hitsi, ei ole oikeasti ketään kelle voisin tuon pikkuisen jättää. =/

Voin tietenkin ottaa lapsen mukaan mutta se ei siellä paikallaan pysy kyllä hetkeäkään ja vaikka joku hoitaja olisi sen kanssa niin huutaa varmasti hulluna mun syliin.

No kun olen siirtänyt sen jo kaksi kertaa pakosta ja jos nyt siirrän joudun varmaan puoleksi vuodeksi ainakin jonoon. =/

Ei se kestä kuin 19-15 min max se polkeminen, mutta eihän siitä tuu oikein mitään jos lapsi huutaa siinä vieressä....

pitää toivoa että saisin sen nukkumaan päikkärit vasta autossa ennen sitä koetta ja ettei heräisi sitten siellä lääkärillä.

Luulen vaan että herää kun ei koskaan kauaa nuku kaukalossa jos sen ottaa autosta pois.

ja sitten tietty kun se herää kesken kaiken niin enhän mä voi nousta siitä pyörältä pois lasta hoitamaan ja se alkaa ihan hysteeriseksi jos en heti ota pois.

Voi hitsin hitsi että sattui huonolle päivälle. =/

Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
onnistuisko nukuttaa vaunuihin just ennen lääkäriaikaa (siis siellä sairaalan pihalla unille ja nukkuvana vaunuissa mukaan) ?

Tää ois hyvä idea jos ei muuta keksi. Se on vähän tuurista kiinni nukahtaako vaunuihin. Mutta ehkä syliin ja sit laitan vaunuihin!

miten en tätä tajunnut, kiitos! =)

Vieras: mistä sä voit tietää että menen juuri Seinäjoella?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onnistuisko nukuttaa vaunuihin just ennen lääkäriaikaa (siis siellä sairaalan pihalla unille ja nukkuvana vaunuissa mukaan) ?

Tää ois hyvä idea jos ei muuta keksi. Se on vähän tuurista kiinni nukahtaako vaunuihin. Mutta ehkä syliin ja sit laitan vaunuihin!

Enhän mä sitä tiennytkään :) Itse olen Seinäjoella ja tarjouduin avuksi, jos itsekin olet täällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Enhän mä sitä tiennytkään :) Itse olen Seinäjoella ja tarjouduin avuksi, jos itsekin olet täällä :)

Tosi hassua että mahdollisuutena on koko Suomi ja osui sama kauopunki! :D

Mutta kiitos, taitaisi lapsi huutaa silti eikä tulisi mitään. Se on juuri siinä iässä että huutaa mun perään koko ajan.

Taidan yrittää nukuttaa vaunuihin ja toivoa ettei se herää kesken kaiken.

Tosi hassua että mahdollisuutena on koko Suomi ja osui sama kauopunki! :D

Mutta kiitos, taitaisi lapsi huutaa silti eikä tulisi mitään. Se on juuri siinä iässä että huutaa mun perään koko ajan.

Taidan yrittää nukuttaa vaunuihin ja toivoa ettei se herää kesken kaiken.

Ok. Toivotaan, että pieni vetää tukevat nokoset just sun polkiessa :)