Voi vittu...missä vika????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totalfailier
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

totalfailier

Jäsen
09.03.2010
901
1
16
Liperi,Viinijärvi
Avomies tekee vuorotyötä-nytkin meni yövuoroon.Mulla on koko päivän ollu isin ja äiti täällä remppahommissa,itse avomies antoi suostumuksen.Saunan jälkeen jäi aikaa pari tuntinen,ja minä aloin siistiä rempan jälkiä- herra perkele nosti äläkän...en siis ees imuroinu,vaan otin nihkeellä mopilla.

Nyt häntä ei kunnioiteta,hän ei saa nukkua...Voi perkele!Hällä oli aikaa nukkua kl 8 - 14 aivan kuinka vaan,mutta kuka sen ylös ajoi kl 10???

Hänen mielestään torpasta ei saa kuulua ees normaalia elonääniä!Mun pitäs tyrkätä lapset kylille heti kun ne herää,jos hän nyt nukkuu yövuoronsa jälkeen..ei onnistu!Hän tiesi alusta alkaen,että lapset on ja pysyy...ja en tosiaan voi vaatia että oisivat hiljaa ja pissa sukassa.

Nyt minä oon se paska,joka antaa lasten riehua,huutaa,metelöidä - ja meiltä ei tosiaan kuulu kun normi elon merkit: tasasta puhetta,kävelyä...ei mitään metakkaa,huutoa.

*mä oon paska,tiiän,mutta lapset on mun elämässäni*

meillä mies käyttää korvatulppia kun nukkuu yövuorojen välillä. Normiääniä meillä on, mutta koitetaan olla rauhaksiin. lapset 9v ja 6v ovat tottuneet hyvin, et silloin ei metelöidä ku isi nukkuu. Ja jos ne riehuu / tappelee yms, pistän ne ulos, satoi tai paisoti. Työkaverini ei voi kotonaan vastata omaan puhelimeensa, kun mies nukkuu ja se kuulosti musta melkoiselta =O
Yliväsyneenä itsekukin sanoo vähän ylitte.. Mihin heräsi sitten klo 10 eikä saanut enää unta?

Meillä molemmat kolmivuorotyöläisiä ja talo täynnä lapsia. Tämä on myös lasten koti, minä käytän korvatulppia, ja ihan normielämää saa elää, huutaminen ottaa aivoon ja siitä tulee kyllä sanottua. Mies ei osaa nukkua korvatulpilla, mutta ei sitten valitakaan jos ei saa nukuttua.
Miehelle nyt pieni asenteen tarkistus, vaikka ymmärränkin sen kiukun mikä tulee kun unet menee pieleen ja edessä seuraava 12 tunnin huhkiminen.

Yhteistyössä