Voi vitun iskä! vuodatusta vuodatusta...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Ollaan oltu vasta viime vuosien aikana vähäsen tekemisissä. katkaisi aikoinaan välit meihin kaikkiin tyttäriinsä eräiden syiden johdosta (joihin osa meistä täysin syyttömiä ) Noh...rupesi sitten ryyppäämään ym. ym. ja nyt kun kuulin jokunen vuosi sitten, et on lopettanu juomisen, ni oon häntä tavannut silloin tällöin pojun kanssa. Jotta poju ja pappa tutustuisivat edes vähäsen toisiinsa. Isäni täytti ke:na 60v ja siskojen kanssa hommattiin pieni lahja, kun aateltiin, et kun on noin iso synttäripäivä kyseessä, ni voitais jotain muutakin kuin pelkkä kortti. Ke:na juttelin isäni kanssa ja pyyteli synttärikahville. Ke:na en päässyt, joten sovittiin, et to:na kun pääsen koulusta, ni haen pojun tarhasta ja mennään kakulle. Moneen otteeseen soittelin isälle, eikä vastannut puhelimeen ollenkaan. Illalla vasta soitti takaisin ja kyseli kummissaa, et ku olin noin monta kertaa soitellu. Äänestä jo rupesin kuuntelee, et on tainnu jotain vaihteeksi ottaakin taas... Rupes sitten selittelemään ja kyselemään samoja asioita, kuin edellisenä päivänä jutellessamme. Ja kun sanoin, et meidänhän piti tulla kahville ja kakulle, kuten sovittiin, ni oli hieman hölmönä, et ainiin...joo niinhän sitä taidettiin sopia. Sovittiin sit siinä, et tänään mennään käymään koulun jälkeen. Olin unohtanu puhelimen kotio, joten en voinu soitella hälle koulu jälkeen. Aattelin, et jos on vähänkin päissään, ni en pojua sinne vie joten ajoin talolle yksinäni ja kävin soittamassa ovikelloa...eipä tullut avaamaan, joten tuuppasin paketin postiluukusta ja läksin. Illalla taas soitteli ja kyseli, et olinko tuonu paketin... Oli kuulemma ollu päiväunilla, ku edellisilta oli menny aamun puolelle, ku vieraita oli ollu... Nyt sentään kuulosti suht selvältä. ja taas samat jutut ja kyselyt, ku kahtena edellisenä päivänä... Pyyteli sit taas kahveelle ja sanoin, et tän viikon puolella en ainakaan pääse..., et katsotaan ens viikkoa sit ens viikolla... Ehkä pitäis luovuttaa vaan kokonaan ja antaa sen vanhan juopon olla ja elää omaa elämäänsä... Enpä halua pojulle mitään juoppoa pappaa...onneks entinen isäpuoleni on ihana pappa pojulle... :heart:

voi hitsi voi harmi :/
toivottavasti asia ei ole niin niinku pelkäät. munki isä kyselee paljon samoja asioita mitä on kysyny jo edellisenä päivänä ja hänkin on lopettanu juomisen viime kesänä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
voi hitsi voi harmi :/
toivottavasti asia ei ole niin niinku pelkäät. munki isä kyselee paljon samoja asioita mitä on kysyny jo edellisenä päivänä ja hänkin on lopettanu juomisen viime kesänä.

Oon kyl jo pidemmän aikaa epäilly, ettei se oo sitä juomistaan kyenny lopettamaan, mut kunpa tietäis varmuudella, ni tietäisin mitä tekis noiden tapaamisten kanssa...pojua en aio juoppoon pappaan tutustuttaa... Isäni isä oli samanmoinen ja muistan vaan lapsuudesta sen aina hilpeän ja nauravaisen papan...isosiskoni muistaakin sitten jo hieman enemmän
:/

Yhteistyössä