voi vitura!yritettiin äsken miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
siis käytiin verikokeissa kuukaus sitten,aiaksemmin oltais menty jos olis saanu lääkäri ajan ja olin niin huonossa kunnossa etten kahteenkuukauteen käyny missään.

no mulla yks mies meni lv väittään että hän on isä ja me käytiih laps ja minä heti verikokeissa ja sit tää väittäjä ei menny vaan jouduttiin sit odottaa hänen käyntiä muutamia kuukausial Ja kun oli käynyt ni aikapian tuli pyyntö et tarvii men uudestaan kun tarkistavat mut oli siitä syystä että testi näytti nekaa sen isä ehdokkaan kohdalla vaikka olin sille koko ajan sanonu että tuskin ylettää köyliöstä poriin asti tekemään lapsia oli silloin siis se äijä istumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
siis käytiin verikokeissa kuukaus sitten,aiaksemmin oltais menty jos olis saanu lääkäri ajan ja olin niin huonossa kunnossa etten kahteenkuukauteen käyny missään.

no mulla yks mies meni lv väittään että hän on isä ja me käytiih laps ja minä heti verikokeissa ja sit tää väittäjä ei menny vaan jouduttiin sit odottaa hänen käyntiä muutamia kuukausial Ja kun oli käynyt ni aikapian tuli pyyntö et tarvii men uudestaan kun tarkistavat mut oli siitä syystä että testi näytti nekaa sen isä ehdokkaan kohdalla vaikka olin sille koko ajan sanonu että tuskin ylettää köyliöstä poriin asti tekemään lapsia oli silloin siis se äijä istumassa.

niin ja kesti useita kuukausia enneinkuin meni noihin uusinta kokeisiin. Meni heti kun vihaista viestiä laitoin että mä alan sit ite selvittää ja sen jälkeen poliisit vievät kokeisiin. Ja oli hyvä tehdä nääkin kokeet ihan sen takia että mulla on nyt mustaa valkosella todisteena tuolla tärkeissä papereissa että se ei ole isä jos niin vielä väittää tai joku muu! Itse tiesin alusta asti että se oli kiusaamista vaan muo kohtaan.

No joo asiaan meil meni sit se lopullinen vastaus 2 viikkoa. Sä voit itse kysyä sieltä isyyslaprasta mis vaiheessa on?

Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:

No joo asiaan meil meni sit se lopullinen vastaus 2 viikkoa. Sä voit itse kysyä sieltä isyyslaprasta mis vaiheessa on?

onneks meillä on niin että kaikki ollaan käyty ja tiedän että mies on lapsen isä..ellei "pyhä henki" oo mua paksus pannu :o
meinasin just että kohta soitan jos ei mitään kuulu..

mä oon ollut pari kertaa yksityisellä puolella hoidossa kun ei tuol terveyskeskuksessa eikä paikallisessa sairaalassa tapahdu mitään. tavallinen poliklinnikka maksu on 81? ja tosta vähennetään kelankorvaus.. eli jotain 60 ? tulee kustantamaan. ja rahalle saa takuulla vastinetta. jos yksityisellä puollella suorittaa korjausleikkauksen niin se tulee kustantamaan noin 800? miinus kelankorvaus eli tulee maksamaan n. 600?.. ite kävin yksityisellä poistamassa kohdun myoomat kun ei tuol pirun sairaalassa asiat edenny.. vuoden kävin valittamassa. kyl kannatti käydä yksityisellä ku asia on vihdoin pois päiväjärjestyksestä. kallistahan se on... mut onko terveydellä sit hintaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon ollut pari kertaa yksityisellä puolella hoidossa kun ei tuol terveyskeskuksessa eikä paikallisessa sairaalassa tapahdu mitään. tavallinen poliklinnikka maksu on 81? ja tosta vähennetään kelankorvaus.. eli jotain 60 ? tulee kustantamaan. ja rahalle saa takuulla vastinetta. jos yksityisellä puollella suorittaa korjausleikkauksen niin se tulee kustantamaan noin 800? miinus kelankorvaus eli tulee maksamaan n. 600?.. ite kävin yksityisellä poistamassa kohdun myoomat kun ei tuol pirun sairaalassa asiat edenny.. vuoden kävin valittamassa. kyl kannatti käydä yksityisellä ku asia on vihdoin pois päiväjärjestyksestä. kallistahan se on... mut onko terveydellä sit hintaa..

ihan varmana meinaan tän asian hoitaa,sit vaikka rahalla jos ei muuta.tk:ssa ja muutenkin kunallisella puolella on se "jos ei ole terveydellistä haittaa"-periaate..joo ei mulla oo terveydellistä haittaa mutta milläs mä halutessani lisäännyn?ei oo kiva saada 2kymppisenä tämmöstä "kuolemantuomiota" :ashamed:
eli jos ei muuta niin pankkiin vaa :wave:

voi jybis! :hug: miten helvetti voi tapahtua suomessa näin!!!!!????

soititko lekurille aikaa?

jos voittasin lotossa niin rahat saisit multa korjausleikkaukseen ja tämä on taivahan tosi!

ei voi muutako :o :o On tainnu olla silmät kierossa sillä lääkärillä kylläkin kun ei oo nähny mitä tekee ja minne :whistle:

Ei oo kyllä sama asia läheskään mut meiän esikko kun syntyi sektiolla, niin joku tumpelo taas oli liikkeellä kun teki siitä viillosta sillon ihan kiemuran :o
Se koko haava oli kans jotenki niin leveä ja hemmetin kipee ainakin vuoden tapauksen jälkeen että :/
Ja sit oli ihan ihme hyppyri tuossa mahassa sen takia aina viime vuoden elokuuhun asti kun kuopus synty.
Sillon sit joutuivat korjailee sitä aika paljon, nyt on tosi nätti; ja ei oo muuten ollu kipeäkään paitsi sillon alkuun tietenkin.

Yhteistyössä