Voi voi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:
mä veikkaan et miehes haluis et lapsi söis (välillä) valmiita lapsenruokia, koska haluis ite jotain esim mausteisempaa/marinoitua niinkuin sanoit.eikä jaksa niitä "mauttomia" ruokia..:) (ja joo voihan niitä maustaa,mut näin mä ajattelisin)

Lapsi syökin välillä purkista. Ja me sitten tehdään mausteisempaa ruokaa, kuten pitsaa, tortillaa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ehkä todellinen syy miehen suuttumukseen ei ole tuo, vaan joku aivan muu asia.

Kuten?

Mikä tahansa. Vaikeata arvata hänen aivoituksiaan, vaikka ole mies itsekin. Joku tässä nyt on. Voisiko mies ajatella, ettet arvosta sitä, että hän tuo rahaa kotiin jotta teillä olisi varaa ostaa "kunnollisia" ruokia, etkä sitä, että mies raahaa kaupasta pilttipurkkeja.

Mies voi luulla että valmisruoat ovat terveellsiä, eikä ymmärrä itse tehdyn olevan paljon terveellisempää ja edullisempaakin. Tai kävelitkö ehkä jotenkin hänen ylitsensä? Jos hän odotti vaikka, että tuollaisesta neuvotellaan.

Arvostan, tottakai, sitä että tuo rahaa taloon, ja sen monesti osoitankin, mutta eritavalla, kuin sillä, että annan sen ostaa kaupasta epäterveellistä sapuskaa, jota sitten vasten tahtoani syötän 1 vuotiaalle. Ja mä olen mielestäni kyllä käynyt miehen kanssa keskustelun siitä, että valmismarinadissa olevat lihat on vaan epäterveellisiä, ja että tyttö ei niitä voi syödä. Ja pilttiä en halua syöttää, ellei sitten olla kauppareissulla tms.

Minusta tuntuu, että miehesi on melkoinen jääräpää. Kyllä hänet pitää saada ymmärtämään itsetehdyn ruoan terveellisyys. Ihan kuin hän olisi Atrian ja Saarioisten jne. suoltaman propagandan aivopesemä.

Mies on tällasissa asioissa jääräpää, olet niiiiiiiin oikeassa! Onneksi oon saanut sen luopumaan siitä, että kantaa kotiin niitä saarioisen valmispitsoja ja valmislasagnea... YÖK :X

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ap: Jos miehesi vain on sellainen, ettei "ymmärrä" mitä sieltä kaupasta sitten voi tuoda.
Kokeileppas, että sen sijaan et moitit miestä tuomisistaan, käytte vaikka iltasin yhdessä läpi mitä kaupasta tarvitsee viikon mittaan tuoda.
se kuka käy kaupassa, yliviivailee asioita jne.
Sit mies ei turhaan ns. epäonnistu, ja sä et joudu ns. nalkuttamaan?

toimii meillä :D

En mä sillä tavalla moitikaan, mitenkään että " voi hiivatin apina kun taas toit näitä" vaan sanon vaan, että pitikö taas tuoda, ja yritän perustella että miksi ei niitä kannata meille ostaa.

Hah.. ensin kuullosti ihan utopistiselta... mut..
Täällä yksi samanlainen kaupassa kävijä.. :whistle:

Nyt riitojen jälkeen alkaa vähentymään ne epätoivottavat tarvikkeet ostoskorista.
Joskus olen tehny miehelle eri ruokaa kuin itselleni ja kertonut et sulla on pakastin täynnä ruokaa mut mistäs mulle saatais ruokaa josta en sairastu? (saan migreenin natriumglutamaatista jota on mm. valmismarinaadeissa yms. )

Eikä ole kyse siitä että ilkeydestä tois, mutta kun se on niin paljon helpompaa ottaa just se mikä ensimmäisenä sattuu käsiin osumaan.. :kieh:

Yhteistyössä