Voi voi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ona86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ona86

Jäsen
25.04.2007
254
0
16
Mä oon kyllä niin v.....tunu.. synnytin tammikuussa ja aloin sitte käymää salilla oikee urakalla 3kertaa viikossa. :) tai jollai tunnilla ja ei ei ei...aluksi laihduin ja nyt sitte painao tulluki takas.. varmaan syön liikaa ja epäsäännöllisesti...tulisko sitä painoa nyt sit herkemmin... kertokaa miten saan painon putoomaa... olin niin varma et painoo lähten mut päinvastoin 10 kg tullu takas...kaiken 10 kilon pudotuksen jälkeen.. Tsemppiä tarvis nyt ahkeraan ja apuja!!!! 15 kiloo pois ainaki... :(

*mätisäkki* ..synnytin kyl maaliskuussa tänä vuonna..sairaalaan mennessä painoin 115.7kg ja kaks viikkoo synnytyksen jälkeen 95kg..mut nyt taas 100kg..mie en salille mee ja silleen ko meil on lapsii viis joten revippä siitä sitten aikaa moiseen.. mie yritän liikkua kotona ja ulkoilla ja ruoka pitäis olla tasapuolista ja säännölliset ruoka-ajat.mutta kun vai on lapsia niin mie lipsun aina ja reilusti (jos ei olla ukon kans yhtäaikaa syömässä)..
miun reilusti *isokokoinen* pikkuveli sanoi ohjeen ainoa keino varmasti laihtua on syödä vähemmän kuin kuluttaa..ja pakko uskoa..hänen pyöräily+kotijumppa yhdistettynä kevyeeseen syömiseen on kutistanut veljeäni jo lähes 10kg.. senteistä puhumattakaan! ..parissa kuukaudessa..eli silleen..mie ajattelin kokeilla toimiiko miullaki.. vaikka tiiän että kakkupäiviä on tulossa enemmän ko yks.. :ashamed: :D

Joo o.. sehän se ja mulla sama homma vaik ei oo kun yks lapsi, mut niin sitä vaan ei syö sillee säännöllisesti, kun mies on töissä. :S Ja niinhän se on, että jos syö enemmän, kun kuluttaa niin ei laihdu.. Ostin uuden polkupyörän, et jos siitä lähtis ja... :) YRITETÄÄN!

Itse huomasin painon pudotuksen hidastuneen sen jälkeen, kun lopetin imetyksen. Nyt paino on ahkeralla liikunnalla pysynyt samana, onneksi. Eli ois ollu kivaa imettää kauemmin (maidon tuotanto lopahti 3.5kk jälkeen), jotta oma olokin olisi kohentunut :hug:

Yhteistyössä