voih,miten mahtaa kissa suhtautua uuteen ympäristöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kottarainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kottarainen

Vieras
olis muutto eessä tässä kesän aikana ja pelkään miten kissa suhtautuu.Tiedän kyllä et kissa pitää muuttaa sinne viimetteks kun kaikki muut on jo muutettu mut mua huolettaa kun pelkään et se karkaa heti tai "itkeskelee" sit tänne vanhaan kotiin kaiken aikaa.Voiskohan sen viedä sinne uuteen paikkaan haisteleen nurkkia ennen ku muutetaan...

Riippuu ihan et minkä ikäinen kissa on kyseessä, ja tietty jotkut kissat sopeutuu toisia paremmin...
Meillä saattaa kans syksyllä olla muutto edessä ja silloin tuo vanhempi menee kyllä piikille, ei se kestä enää uutta muuttoa... Meinaan kun se mulle tänne tuli niin se lakkas syömästä ja kuihtui ihan täysin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Riippuu ihan et minkä ikäinen kissa on kyseessä, ja tietty jotkut kissat sopeutuu toisia paremmin...
Meillä saattaa kans syksyllä olla muutto edessä ja silloin tuo vanhempi menee kyllä piikille, ei se kestä enää uutta muuttoa... Meinaan kun se mulle tänne tuli niin se lakkas syömästä ja kuihtui ihan täysin :(

kissa on 5v, kotona ollessaan sisäkissa mut pääsee ulos kuitenkin usein vapaana menemään kun mennään anoppilaan eli on myös ulkokissa(ehkä jopa enemmän ku sisäkissa,ainakin välillä)
nyt on kotina kerrostalo mut muuton jälkeen okt

Yhteistyössä