Voihan koiran p*ska..!! :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adora

Aktiivinen jäsen
20.05.2009
2 114
0
36
Mulla ei oo siis mitään koiria vastaan, rakastan koiria! Mutta vihaan sellaisia koirien omistajia jotka pa*kotttavat sen koiransa yksinkertaisesti sellaisille paikoille jossa sitä sontaa ei kuulu olla! Meillä on yli 40 asuntoa tässä taloyhtiössä ja laskin että n. joka neljännessä huoneistossa on koira/koiria. Tota sontaa on joka puolella.

Rivaritaloyhtiömme pihalla ei pysty ulkoilemaan taaperon kanssa ellei koko ajan ole kiskomassa hihasta "ei sinne, eikä sinne". Sisälle kun tullaan kurahousut on täynnä koirankarvoja ja vaatteet haisee uitetulle koiralle.

Otan tosta p*aska määrästä kuvan ja näytän taloyhtiön kokouksessa, on se kumma kun tähän hommaan ei saada muutosta!

|O |O |O |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Olikan tämä peräti seitsemäskymmenes aloitus tästä samasta aiheesta.

On varmasti, vaikka yhteenkään en ole törmännyt..

Näitä ikuisuus aiheita, tiedän. Pakko vaan purkaa jonnekkin tätä ärtymystä :ashamed:

Toi kuvan ottaminen on ihan hyvä juttu, mut en kyl tajunnu yhteyttä koiran paskan ja koiran karvojen välille.

Vai pitäiskö ne koirat ajaa kaljuiks jotka teidän pihalla saa kulkea?

Se että kuravaatteet haisee ei aina johdu todellakaan koirista tai niiden jätöksistä, vaan ihan toi märkä maa-aineskin haisee kamalalle, vaikka koiria ei sen lähellä olis ollu ikinä.

Mä muuten haravan ja lapion kans keräsin tänään laskujeni mukaan tästä meidän talon ympäristöstä vaivaset 34 paskakasaa :)

Olin niin paskis et jätin muut ryönät maahan :)

Täällä myös samankokoinen rivitaloyhtiö ja sisäpihoilla 2 leikkipaikkaa, paljon koiria, MUTTA kukaan ei käsittääkseni paskata koiraansa sisäpihoille, 1-2 kertaa olen pissaläntin nähnyt...
onpas eroa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Toi kuvan ottaminen on ihan hyvä juttu, mut en kyl tajunnu yhteyttä koiran paskan ja koiran karvojen välille.

Se että kuravaatteet haisee ei aina johdu todellakaan koirista tai niiden jätöksistä, vaan ihan toi märkä maa-aineskin haisee kamalalle, vaikka koiria ei sen lähellä olis ollu ikinä.

Ei piha-aluetta saa käyttää koirien ulkoilutukseen.

No totta. Vaatteet, kengät ja kaikki on ihan koirankarvoissa ei pelkästään haise..

Se vaan kertoi siitä kuinka paljon täällä on koiria, sitten kun ne suurin osa käy asioillaan tossa talon kulmalla ja ihan joka puolella niin se määrä on aivan uskomaton..

Mulla on itellä koira, enkä kyl sontia kerää. Mutten toisaalta pästä paskomaankaan sellasiin paikkoihin, jossa joku vois niihin astua, ellei ihan ojan pohjalla kynnä. Itellä ku on myös lapsi, ni tiedän miten kyrsää se on olla hermo kireellä ulkona ja silti on useammin ku kerran viikoss paskaa kengän pohjassa.

Tympee ku meidän naapurin koira paskatetaan meidän postilaatikon taakse. Ja on ihan ok muuten, mut olenpa kerran astunu torttuun postia hakiessa, ku pikkumusti(jonka jätökset on varmaan sen pään kokoset) oliki pyllistäny laatikoiden tälle puolelle..

Alkuperäinen kirjoittaja adora:

No totta. Vaatteet, kengät ja kaikki on ihan koirankarvoissa ei pelkästään haise..

Se vaan kertoi siitä kuinka paljon täällä on koiria, sitten kun ne suurin osa käy asioillaan tossa talon kulmalla ja ihan joka puolella niin se määrä on aivan uskomaton..

No niille karvoille ei varmaan mitään kuitenkaan voi, ellei sit ite muuta johonki missä ei saa koiria olla lainkaan.

Mä ymmärrän kyllä et ne jätökset ottaa päähän, mut noi karvat meni yli hilseen mulla.

Mä muuten haravan ja lapion kans keräsin tänään laskujeni mukaan tästä meidän talon ympäristöstä vaivaset 34 paskakasaa :)

Olin niin paskis et jätin muut ryönät maahan :)

:flower: :D

On muuten toi lasten leikkipuisto aika täynnä karkkipaperia ja kaikenlaista trippipurkkia :) Eikä tulis mieleenikään niitä mennä pois korjaamaan muuten. Eikä sitä käytä mitkään teinit, vaan roskat jää ihan äiti-ihmisiltä sinne maahan vaikka roskiksia siellä on

Joo, kakkaongelmaa on havaittavissa ihan sama minne menet. Meidän leikkipuiston leikkiveneeseen on joku käynyt kakattamassa koiransa. Ulkoilualueella jossa EI saa koiria käyttää on kakkaa parin metrin välein. Alueelle ei edes pääse kulkematta kieltokyltin ohi... Jos tulee vesilätäkkö kadulla vastaan kannattaa kävellä suoraan sen läpi, jos lätäkön kiertää niin pääsee kävelemään koirankakkoihin :snotty:

Taitaa olla niin että koiranomistajat jättävät kakat keräämättä silloin kun ketään ei ole näkyvissä ja kakat kerätään silloin kun on muita ihmisiä lähellä...

Meillä on koiran läjiä löytyny takapihalta,ollaan vasta muutettu tähän asuntoon. On kiva ku on kävelevä taapero kun ei voi päästää vapaasti kulkemaan,eka pitää tarkistaa läjätilanne.Samoin taloyhtiön pihalla on myös läjiä siellä täällä,ei paljon naurata!

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Joo, kakkaongelmaa on havaittavissa ihan sama minne menet. Meidän leikkipuiston leikkiveneeseen on joku käynyt kakattamassa koiransa. Ulkoilualueella jossa EI saa koiria käyttää on kakkaa parin metrin välein. Alueelle ei edes pääse kulkematta kieltokyltin ohi... Jos tulee vesilätäkkö kadulla vastaan kannattaa kävellä suoraan sen läpi, jos lätäkön kiertää niin pääsee kävelemään koirankakkoihin :snotty:

Taitaa olla niin että koiranomistajat jättävät kakat keräämättä silloin kun ketään ei ole näkyvissä ja kakat kerätään silloin kun on muita ihmisiä lähellä...

Mä uskon et noitakin löytyy ja sit löytyy myös niitä jotka oikeesti aina keräävät sen kasan pois

No niille karvoille ei varmaan mitään kuitenkaan voi, ellei sit ite muuta johonki missä ei saa koiria olla lainkaan.

Mä ymmärrän kyllä et ne jätökset ottaa päähän, mut noi karvat meni yli hilseen mulla.

En mä karvoista ketään syytä, on se ärsyttävää kun kaikki vaatteet pitää pestä ulkoilun jälkeen. Tarkoitus oli havainnollistaa kuinka paljon koiria tässä on.