Voihan perhana...meni sit mun ylläri piloille ukon takia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GoodbyeShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GoodbyeShitty

Vieras
me jutskailtiin eilen joulukuustesta et hommataanko vai ei. no. ajattelin sit et tänään kun ukko lähtee kaverille niin käydään salaa hommaa semmosen ja koristellaan sitä.. nyt se sitten soitti ja oli ite ostamassa. eli se yllätti mut. |O :D nyt pitää sit keksiä joku toinen ylläri.

juu..meillä on pahoja ongelmia. :laugh:

:hug:

Mä taas onnistun kuusiyllärissä... Meille ei pitänyt laittaa lainkaan kuusta kun ollaan reissussa joulu. Mies on tän viikon työmatkalla, ja mä sit eilen pystytin kuusen olkkarin nurkkaan ja lapset koristeli. Taitaa mies yllättyä kun huomenna kotiin tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Mä taas onnistun kuusiyllärissä... Meille ei pitänyt laittaa lainkaan kuusta kun ollaan reissussa joulu. Mies on tän viikon työmatkalla, ja mä sit eilen pystytin kuusen olkkarin nurkkaan ja lapset koristeli. Taitaa mies yllättyä kun huomenna kotiin tulee.

oi..tota mä just yritin. no...onneks me koristellaan se sit kun ukko lähtee. eli ehin vielä järkyttää sitä koristelemalla. :laugh: jos spreijaan sitä pinkillä värillä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja GoodbyeShitty:

oi..tota mä just yritin. no...onneks me koristellaan se sit kun ukko lähtee. eli ehin vielä järkyttää sitä koristelemalla. :laugh: jos spreijaan sitä pinkillä värillä? :whistle:

Juu koristeluun sulla on ihan vapaat kädet... Pinkki kuusi kuullostaa ainakin yllättävältä.

Mä annoin koristelussa lapsille vapaat kädet ja kuusi on ihan just sen näköinen. Siellä on mm. nalleille lämmin pesä jne. (siis nallen muotoisille "palloille" ).

Alkuperäinen kirjoittaja GoodbyeShitty:

Juu koristeluun sulla on ihan vapaat kädet... Pinkki kuusi kuullostaa ainakin yllättävältä.

Mä annoin koristelussa lapsille vapaat kädet ja kuusi on ihan just sen näköinen. Siellä on mm. nalleille lämmin pesä jne. (siis nallen muotoisille "palloille" ).

voih...kai mä jätän sen koristelun sitten lapsille. ne taitaa muutenkin nauttia siitä enemmmän. kissoillekin tulee mukava joulu. :D

Yhteistyössä