Voihan pirkele (kierukka-asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Laitatin kierukan tuossa viime keväänä. Nyt löysin kaapista lapun jonka silloin sain ja siinä luki että jälkitarkastukseen pitää varata aika kolmen kuuakuden päästä kierukan asentamisesta.

Enhän minä mitään tuollasia ole muistanut! :snotty: Kierukka on ollut nyt sellanen kahdeksan kuukautta enkä kertaakaan ole käynyt missään tarkastuksissa. Pitääkä tässä nyt alkaa varailemaan aikaa vai kannattaako enää ollenkaan? Tarkastaako ne vaan onko se paikallaan vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
En mäkään oo käynyt, asennuksesta kohta 2 vuotta. Jos sulla muuten on lähiaikoina asiaa gynelle niin käy samalla reissulla?

Ei mulla ole kyllä mitään reissua gynelle lähiaikoina mutta mutta.... ei mulla tuosta kierukastakaan (hormooni) ole valittamista. Menkat on tullut ihan säännöllisesti eikä mitään tulehduksen oireita tai mitään muutakaan oireilua ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Laitatin kierukan tuossa viime keväänä. Nyt löysin kaapista lapun jonka silloin sain ja siinä luki että jälkitarkastukseen pitää varata aika kolmen kuuakuden päästä kierukan asentamisesta.

Enhän minä mitään tuollasia ole muistanut! :snotty: Kierukka on ollut nyt sellanen kahdeksan kuukautta enkä kertaakaan ole käynyt missään tarkastuksissa. Pitääkä tässä nyt alkaa varailemaan aikaa vai kannattaako enää ollenkaan? Tarkastaako ne vaan onko se paikallaan vai mitä?

Tää on kuin mun tekstiä. Ihan sama juttu.... Aattelin nyt maanantaina soittaa polille ja kysyä tilannetta.

Yhteistyössä