Voihan prkl...tietääkö kukaan paljon maksaa nokia n8

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on kattava kotivakuutus menee sen piikkiin, omavastuu niissä on 150€. yleensä, jos puhelimessa on takuu vakuutus vai millä nimellä se onkaan kannattaa säveltää juttua niin että se menee vakuutuksen piikkiin, kastunut puhelin ei mene siihen vakuutukseen.
 

Yhteistyössä