Voihan rähmä, housuja lapsille tänään ostin.

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Kyllä se vaan pitäis aina sieltä itse vaatteesta katsoa ne koot, eikä vain siitä hintalapusta mikä ulkopuolella roikkuu :headwall:

Hintalapussa oli koko 116cm, ja äsken sitten irrottelin niistä ulkohousuista ne lappuset ja huomasinkin että siellä sisällä olevassa merkissä onkin 122cm |O :headwall:

No pitääpi kokeilla kohta, kunhan muksut on syöny, että passaako ne pökät sitten vai pitääkö huomenna mennä vaihtamaan.

Jee ne onkin sopivat!! On sitten vähän kokoeroa kun entiset housutkin on 116cm ja sopivat ja näitä uusia kun mallailin entisiin niin samankokoset on molemmat :D

Yleensä onkin lapset mukana kun heille ostan vaatteita niin kyllä ulkovaatteita sovitetaan jo kaupassa että varmast on sopivat! Nyt vaan sattui vahingossa ale housut tulemaan vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
JA sitten ne pitäisi vielä verrata muihin rinnakkaiskokoihin, jotta maanantaikappaleet jää väliin. Ja oikeastaan verrata johonkin kotona olevaan housuun, jotta kiistatta oikea koko tulee mukaan...

Juu,mulla yleensä aina housutkin mukana että näkee pituutta ja vyötäröä.
Kengistä irtopohjallinen jos lapsi ei ole mukana :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Jee ne onkin sopivat!! On sitten vähän kokoeroa kun entiset housutkin on 116cm ja sopivat ja näitä uusia kun mallailin entisiin niin samankokoset on molemmat :D

Yleensä onkin lapset mukana kun heille ostan vaatteita niin kyllä ulkovaatteita sovitetaan jo kaupassa että varmast on sopivat! Nyt vaan sattui vahingossa ale housut tulemaan vastaan!

Ja jos ei ole lapsia,ota kotoa sopivat housut mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
JA sitten ne pitäisi vielä verrata muihin rinnakkaiskokoihin, jotta maanantaikappaleet jää väliin. Ja oikeastaan verrata johonkin kotona olevaan housuun, jotta kiistatta oikea koko tulee mukaan...

Juu,mulla yleensä aina housutkin mukana että näkee pituutta ja vyötäröä.
Kengistä irtopohjallinen jos lapsi ei ole mukana :xmas:

Minä en millään muista sitä vertailuvaatetta mukaan. Eri merkeillä kun on niitä eroja tosi paljon. Onneksi kesän alennusmyyntien ostot meni suurimmaksi osaksi oikein. Muutamat vaatteet oli pakko ottaa heti käyttöön ja loput meni varastoon (mihin ne olikin tarkoitettu, seuraavaa kokoa). Kenkiin osaan ottaa joko pojan tai pohjallisen mukaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:

Ja jos ei ole lapsia,ota kotoa sopivat housut mukaan :)

Ei ollu ostoslistalla pöksyjä joten eipä tullut toisia housujakaan mukaan :D
25e housut 10 eurolla niin piti ottaa kyytiin! Ei niitä siellä ois maanantaina enää kuitenkaan ollut kun ois lasten kanssa menty housuja katteleen!

Yhteistyössä