Voihan räkä... Melkeen sonnat housussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Jänskättää (lue: pelottaa) taas niin vietävästi kun tänään olis mulla se hampaan kiskominen edessä. :x

Olen jo monta kertaa leikitelly ajatuksella etten menis ollenkaan sinne, mutta jos haluan että toi hammas saahaan kondikseen, niin mentävä se on. Eihän siellä viimekskään nyt niiiiin kamalaa ollut. Mutta silti... Pirun fobia! :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mp3 korvaan ja silmät kiinni, rauhoittaa. mulla hampaan pois vedot on aina olleet ihan mukavia, siis niin mukavia kuin vain hammas asiat voi olla. no panick.

Kiitos vinkistä, paits en omista mp3-soitinta... Kännyllä voisin koklata kuunnella vaikka radiota. tjtn

Mä aina koitan ajatella mennessäni hammaslääkäriin, että olenhan mä kaksi mukulaa synnyttänytkin, ei tää pahempaa voi olla. :D Ja niinhän se oikeesti on, se hammaslääkäriin MENO on se juttu, kun siihen tuoliin pääsee, kyllä se siitä sitten.

hei onko toi totta että voi saada rauhoittavia kun menee hammaslääkäriin johonkin toimenpiteeseen? mulla kanssa hampaat karseessa kunnossa ja pitkitän vaan sitä menoa... aina ollut hirveä hammaslääkärikammo! mutta ehkä tollasella lääkityksellä sinne jo ehkä uskaltaisi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
harmi... no sitte vaan sisulla =) ajattele miten hienoa on illalla kun se on ohi! ja huomennakin...ja ylihuomenna :D

Näinpä! Ei kyllä mä varmasti sen kestän, ei siinä mitään.

Pelot alkaa yleensä _hieman_ hellittämään ku istuukin siihen kamalaan tuoliin... Mutta tämä odotus - ja varsinnii paikanpäällä odotus on yhtä tuskaa (ne hajut siellä! :x )

Vaan sittehän se olis ohi, eikä huolta tosta vaivaajasta. :)

Yhteistyössä