Voihan Ti-Ti-nalle.. Onko muita pieniä faneja?

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
Ti-ti-laulut raikaa autossa, tv:ssä, nukkumaan mennessä..
Isoisä-nalle, Tau-nalle, Ti-Ti-nalle ja Tiri-vauva ovat syötettyinä ja peiteltyinä sohvalla käymässä juuri päiväunille. Tyttöstä harmittaa että Tau-mekko on vielä pesussa eli ei voi nyt pukeutua siihen.. Ja koska sinne ti-ti-talolle mennään uudestaan..

Syntymäpäivälahjatoiveena äiti-nalle ja uusi ti-ti-leeveelee :kieh:

Ikää fanittajalla pian 3v.
(eikä ole edes perheen ensimmäinen titin kuuntelija, vanhin edelleen toimiva vhs on ostettu nyt jo 15v esikoiselle joskus ajatajatsitten :saint: )

Meillä 4v ja 2v tykkäävät. Dvd-levyjä on niiltä meillä joku 4-5 tjsp ja niiden tahtiin laulavat ja tanssivat. Minutki pyytäneet tanssimaan mukaan, oli hauskaa. :D Sinne nalletaloon kuulemma pitäis päästä käymään.

Täältä löytyy myös faneja. Meillä myös titi vhs:ä ostettu jo esikolle ja ostin tossa pari vuotta sitten pari titi dvd:tä tytöille, joita nyt 1.v poitsu jo tanssii.... =)
Syksyllä vien sitten taas konserttiin, kun palaavat keikoille. :wave:

Tääläkin kunnon fanittaja,neiti 2v8kk :heart: *yksi kierros ympäri,oot mun paras kaveri*ja neiti tanssii ihan täysillä mukana!On se niin ihanaa katseltavaa ja kuunneltavaa.Laulunsanat vaan neidin suusta tulee vähän viiveellä.. :D

Meillä jo onneksi mennyt ohija siirrytty nalle puhiin, mun mielestä tää riitta on niiiiiin ahistava; miks pitää olla lastenohjelmassa sen näköisenä kuin ois baariin lähössä korkkareissa? Argh!

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Meillä jo onneksi mennyt ohija siirrytty nalle puhiin, mun mielestä tää riitta on niiiiiin ahistava; miks pitää olla lastenohjelmassa sen näköisenä kuin ois baariin lähössä korkkareissa? Argh!

Olen myös ihmetellyt, että miksi se on aina niin mahdottoman epämukavissa vaatteissa ja korkkareissa? siis ihan niissä näytelmävideoissakin? Tyyli enen kaikkea? Hyppii ja pomppii piikkikoroilla- vähemmästäkin sairastuu

Meidän neitikin ollu 1-vuotiaasta fani, ekas konsertis oli 4-kuisena. Viihtyi jo silloin. :) Nyt ikää 1 v 7 kk ja kantaa jatkuvasti mulle Titi-videoita sanoo anna tätä, jos sattuu veli kattomaan muuta, tulee itku. Taputtaa taa-taa-ti-ti. Leikkii kovasti mukana. =)

Meillä on myös ollut Ti-ti-villitystä pari vuotta. Esikoinen sen aloitti kaksivuotiaana ja keskimmäinen on heti yksivuotiaasta lähtien rakastanut Ti-tiä :) Videoita katsellaan ja laikitään nalleilla. Ti-tin talossakin käytiin viime kesänä ja vähän väliä kyselevät että koska mennään uudestaan.

Vaikka laulut minua välillä rasittavatkin, on tuo Ti-ti-fanitus ihanan harmitonta. Kivoja nallejahan ne ovat!