Voihan vattu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vattuuntunut vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vattuuntunut vieras

Vieras
Mun s-postiosoite (työsellainen) on "joutunut" sukulaisten toimesta, vaikka mille sivuille.
Hyvää hyvyyttään mut on liitetty kaikenlaisiin juttuihin, joihin en itse olisi ikinä mennyt : /
Mä oon oikeesti ihan raivona, kun nyt saan metsästää niitä tärkeitä posteja kaiken roskan seasta. Mua ei pätkän vertaa kiinnosta mikään "voita ruokakassi"-kilpailut (= ota mainoksia sivukaupalla kaupanpäälle) jne jne. Ei mitään k-18 juttuja sentäs kuitenkaan. Mun nimellä on osallistuttu kilpailuihin, suositeltu, tilattu kotiini ilmaisnäytenumeroita (siinä samalla annettu puhelinnumero jälleenmyyjille)
Olen kieltänyt sukulaisia. Puhelinnumeroa en voi heiltä salaiseksi laittaa, kun kyseessä kuitenkin lähisukulaiset. Kertokaa mitä mä teen???

Ja kaikki se muu sonta jonkun tädintädin kaiman kummin hautajaiskuvat vuodelta 1989. Tieto siitä, kuinka setäni pikkuserkun lapsenlapsi onkin saanut jo 4 lasta....huoh....ei kiinnosta (oon tehny selväksi, mutta niitä kuvia pukkaa niin, että posti on tukossa) MuRRRRR!!!!

Jätät vastaamatta noihin kilpailujuttuihin, suurin osa niistä toimii siten, että voi kutsua kavereita mukaan, mutta jos he jättävät niihin vastaamatta/osallistumatta, ei liity mihinkään postituslistalle.

Nyt voi olla vähän myöhäistä, mutta sukulaisia varten kannattaa olla eri sähköpostiosoite, eikä heille anneta sitä työosoitetta, tosin monista yksi aino sähköposti riittää. Itse pyöritän neljää osoitetta, yksi on juuri tuollaisia mainosposteja varten.

Aika surkea roskapostifiltteri teillä työmailissa sitten. Meillä ainakin kaikki tuollainen ylimääräinen dada suodatetaan pois jo adminin toimesta.

Toisekseen, en itse ainakaan ikinä käyttäisi työmailiani mihinkään sukulaisten kanssa asiointiin, on niin helppoa perustaa ihan omakin osoite sitä varten (kuten joku tuossa aiemmin jo ehdottikin).

Yhteistyössä