Voihan vee mitä vaIetta Ylen strategiasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Sen sijaan moniäänisyys on yksi osa Ylen strategiaa. Strategian mukaisesti Ylen sisällöissä toteutetaan moniäänisyyttä.

– Moniäänisyys tarkoittaa sitä, että mahdollisimman moni suomalainen tunnistaa ajatuksensa Ylen sisällöistä. Meidän tehtävä Ylellä on tehdä sisältöjä kaikille suomalaisille."

Ei savua ilman tulta. Ylen asenteellisuus on oltu nähtävissä jo ~10 vuotta.
Älä katso Ylen ohjelmia, jotka saavat sinut hyperventiloimaan. Ehkä olen rasisti. Kävin myöhään ruokakaupassa ja kävelin sitten kotiinpäin kauppakassini kanssa. Joku tummaihoinen nuorukainen pyöräili ohitseni ja halusi jutella. Hän oli kuulema nähnyt minut kaupassa. Ehkä olin siellä liian rennon ja hyvätuulisen oloinen pitkän lenkin jälkeen, ja juttelin kassan kanssa tietyn pankin huoltokatkosta. Yksi asiakas jätti ostoksensa tiskille ongelman takia. Myös maahanmuuttajissa on yksilöitä. Tänään IS uutisoi, että koulujen oppilaista 15 % oireilee neurologisten ja mielenterveysongelmien takia.

Älä katso Ylen ohjelmia, jotka saavat sinut hyperventiloimaan. Ehkä olen rasisti. Kävin myöhään ruokakaupassa ja kävelin sitten kotiinpäin kauppakassini kanssa. Joku tummaihoinen nuorukainen pyöräili ohitseni ja halusi jutella. Hän oli kuulema nähnyt minut kaupassa. Ehkä olin siellä liian rennon ja hyvätuulisen oloinen pitkän lenkin jälkeen, ja juttelin kassan kanssa tietyn pankin huoltokatkosta. Yksi asiakas jätti ostoksensa tiskille ongelman takia. Myös maahanmuuttajissa on yksilöitä. Tänään IS uutisoi, että koulujen oppilaista 15 % oireilee neurologisten ja mielenterveysongelmien takia.
tunnetko tehneesi hyvänkin teon kun juttelit jonkun random tummaihoisen kanssa?

Voiko jättää Yle-veron maksamatta jos ei katso Ylen ohjelmia?

tunnetko tehneesi hyvänkin teon kun juttelit jonkun random tummaihoisen kanssa?
Kirjoitinpa miten päin tahansa, pervopersuaivosi käsittävät kirjoitukseni sairaalla tavallaan. Olet Super-Setis osastoa tai hän itse korkeassa ja arvokkaassa persoonassaan.
Harmittaako, kun ip-lehtitoimittajat eivät saa nyhdettyä juttuihinsa mitään Sannan itsensä kertomaa. Vain Sannan Instan muutamasta valokuvasta on sepitettävä Ilta-Sanomiin monen sivun juttu nälkäisille raatokärpäsille, joihin sinäkin lukeudut.

Yhteistyössä