voiko 1,5v jättää nukkumaan kun itse hakee tupakkaa kioskilta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
eli sarjassamme tyhmä kysymys, mitä mieltä te olette...
voiko jättää lapsen yksin kotiin nukkumaan kun käy autolla kioskilta ostamassa tupakka-askin.. kioskille matkaa yhteensä edestakas n 1km ja lapsi nukkuu pinnasängyssä...

ja siis mä en ole lähdössä nyt mihinkään ostamaan mitään... kuhan nyt kysyn ihmisten mielipiteitä....

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
entä koiran iltapissillä sen samaisen ajan n 5min

Meillä käydään lenkillä koiran kanssa niin että lapsi on mukana tai sitten toinen vanhemmista on kotona lapsen kanssa. Viimeisen iltapissin koira saa tehdä omaan pihaan jos siltä tuntuu.

Muoks. vastaukseni jälleen mielestäni ei.

:headwall: :headwall: :headwall: Siis kysyt aivan tosissasi kuitenkin???? Tää on provo, kun on vielä tupakasta kyse :laugh:

Ei kai kukaan jättäis edes itkuhälärin kans paikkaan mistä on 5 minuuttia lohduttamaan lasta :o

Max voit hakea sanomalehden postiluukulta, jonne on alle 30sek matka

Ei tosiaan voi.

Mutta ärsyttää että miksi piti mainosta että juuri TUPAKKAA ostamaan, tarkoitus provosoida? Ihan helkatin sama se on menisikö ostamaan yhden maidon vai tupakka-askin, silti se ei ole hyväksyttävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
:headwall: :headwall: :headwall: Siis kysyt aivan tosissasi kuitenkin???? Tää on provo, kun on vielä tupakasta kyse :laugh:

Ei kai kukaan jättäis edes itkuhälärin kans paikkaan mistä on 5 minuuttia lohduttamaan lasta :o

Max voit hakea sanomalehden postiluukulta, jonne on alle 30sek matka

ei, juurihan alussa kirjoitin että en ole menossa hakemaan yhtään mitään mistään... :D ei ole provo, on vaan ihan ystävällis mielinen kysely :)

Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
entä koiran iltapissillä sen samaisen ajan n 5min

Meillä käydään lenkillä koiran kanssa niin että lapsi on mukana tai sitten toinen vanhemmista on kotona lapsen kanssa. Viimeisen iltapissin koira saa tehdä omaan pihaan jos siltä tuntuu.

Muoks. vastaukseni jälleen mielestäni ei.

Mä kyll saatan sen 5 minsaa koirien kanssa viipyäkin, tosin omassa pihassa... Kun lapset siis nukkuu.

joskus ammoisina yksinhuoltaja-aikoina jouduin jättämään vauvan nukkumaan pinnikseen kun käytin koiran iltapissille. mä tein niin, että laitoin jotain oven väliin ettei ovi mennyt kiinni, ja tyyliin ulko-ovelta päästin koiran puskaan flexin mitan päähän. ei se kyllä koskaan hyvältä tuntunut, mutta niin tuli tehtyä. onneksi talossa asui järkevää porukkaa, ja olisin kuullut vauvan itkun ulko-ovelle.
mutta sinänsä olen sitä mieltä, että vauvan pitää olla kuulomatkan päässä, eikä missään nimessä lukkojen takana.

Yhteistyössä