Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
hmm, kuinka moni teistä on juossut 1.5v luokse alle 5 min. kun se on alkanut kitistä sängyssä....? siis nyt vaan mietin sitä että mä en ainakaan mene jos kyse on normi ilta kitinästä... :snotty:
ja en siis itsekkään lähtisi tupakkaa hakemaan, mutta kerran olen maidon hakenut.. pakko oli kun poika vielä yöllä maitoa juo ja oltiin tultu kotio kylästä niin myöhään että laitoin pojan suoraan nukkumaan ja vasta sitten hokasin että maitoa ei ole... mutta ymmärrän siis kaikkien mielipiteen asiasta...
toisella palstalla samaa asiaa kysyttäessä sain vain hivenen ristiriitaisia vastauksia... kaikki oli sitä mieltä että 5 min. tupakkia ostamaan---> ehdoton ei, mutta valtaosa oli sitämieltä että 5min koiran ulkoilutusta oli ok
Minä :wave:
Ja vaikka en juoksisikaan, niin olisin silti kotona ja kuulolla, ja voisin vaikka hihkaista lapselle että ei hätää, nuku vaan.
Ja ulos lähtiessä, vieläpä autolla, on aina olemassa se riski että ajaa kolarin tai jää vaikka auton alle, jää hissiin kerrosten väliin, tms. Siksi en lähtisi.